זאין וליאם התיישבו למרגלות מיטתו של הארי. "אז..." התחיל ליאם. "קדימה, לואי!" ספר לנו הכל על החבר שלך!" השלים זאין.
"אני חושב שהוא יכול לדבר בעצמו." אמר לואי, בעיקר בגלל שהוא עצמו לא ידע הרבה על הארי.
"קדימה, הארולד! אנחנו רוצים לדעת הכל. שם מלא, גיל, גובה, מאכל אהוב, צבע אהוב, חיה אהובה, סוג דם, תאריך לידה, שעת לידה, שם הורים, אחים, הרגלי היגיינה. הכל." חייך זאין להארי המבוהל והמוטרד.
"אם אפשר לשאול... מה תעשו עם המידע הזה..?" שאל הארי בהיסוס. "הא..." נאנח לואי. "אני לא בטוח שאתה רוצה לדעת את התשובה." הארי הנהן בתנועה נמרצת והחל לדבר:
"קוראים לי הארי אדוארד סטיילס - ולא הארולד - אני בן 16 וכמה חודשים, הגובה שלי הוא 1.83, המאכל האהוב עליי הוא פיצה, הצבע האהוב עליי הוא כחול, החיה האהובה עליי היא חתול, סוג הדם שלי הוא B, נולדתי בראשון לפברואר, בשעה 12:06 בצהריים. להורים שלי קוראים אן ודסמונד ויש לי אחות גדולה בשם ג'מה." זאין הרים גבה. "יש עוד סעיף." הארי מיהר להניד בראשו לשלילה. "אני חייב?" ליאם הנהן בכובד ראש.
"קדימה. ואנחנו רוצים לדעת הכל: מקלחת, צחצוח שיניים, שירותים." הארי נאנח. "אני מתקלח פעם ביום ומצחצח שיניים פעמיים ביום. זה מה שרציתם לשמוע?" זאין גלגל את עיניו. "פספסת משהו."
"אני לא סופר כמה פעמים ביום אני הולך לשירותים!"
ליאם נאנח. "אז אולי כדאי שתתחיל, הארולד."
"הארי! קוראים לי הארי!"
ליאם הרים גבה. "הארי כקיצור של הארולד."
"הארי כהארי." הוא נאנח, אנשים מתבלבלים בזה כל כך הרבה.
"אוקיי, הארי כהארי. אתה עומד להתחיל לספור כמה פעמים ביום אתה הולך לשירותים ואתה הולך לאהוב את זה. מניסיון." אמר זאין.
"הא?" הארי היה מוטרד, מבולבל ומזועזע בו זמנית.
"סתם בצחוק, אידיוט." גיחך זאין והארי גלגל את עיניו. "אני לא עומד לעשות את זה."
"אתה כן." אמר ליאם. "אין מצב!" אמר הארי.
לואי הבין שהארי הוא בחור עקשן. מאוד. אבל הוא היה בטוח שזאין וליאם עקשנים יותר. הרבה יותר.
זאין נאנח. "הארי אדוארד סטיילס!! אני אגרום לך להתחיל לספור כמה פעמים ביום אתה הולך לשירותים, גם אם זה יהיה הדבר האחרון שאעשה בחיי!"
~~~~~~~~~~
אחד הפרקים היותר מטומטמים שקיימים בפאנפיק הזה.
אני מצטערת שבהתחלה הפרקים נורא קצרים, בהמשך הם יתארכו וגם תתחיל דרמה... בקיצור יהיה פה מעניין ;)
בבקשה תצביעו ותגיבו!
אוהבת ;*
YOU ARE READING
Stay-Larry Stylinson [✔]
Fanfiction[גמור] "תהיה חזק. תהיה טוב. תהיה מאושר." "לא... לא בלעדיך..." "בעצם, אל תהיה. תישאר." ---------- לאחר שסבו מת, הארי עובר לדונקסטר עם משפחתו כדי לעזור לסבתו שנותרה לבדה. שם הוא פוגש את הבן של השכנים, לואי טומלינסון. לואי והארי מתחברים במהירות, אך מה...