Stay-26

914 99 124
                                    

נשארו לפאנפיק רק עוד כמה פרקים בודדים! אני חושבת שהוא יסתיים בסביבות פרק 30.

~~~~~~~~~~

"אני מתגעגע להארייייייי." משך לואי את המילה בתגובה לפיזי, ששאלה למה הוא לא זז מהספה. לוטי נאנחה ונעמדה מולו. "לואי, הוא עזב לפני שלוש שעות!" לואי משך באפו. "אני יודע, זה טרגי, נכון? שלוש שעות בלי הארי! ויש לי עוד שבוע שלם!" לוטי גלגלה את עיניה. "פיבי! אנחנו צריכים את העזרה שלך פה!" היא קראה. "מה קרה?" פיבי יצאה מחדרה והתקרבה אליהם. "לואי לא מוכן לקום מהספה, הוא מתגעגע להארי." אמרה פיזי ושילבה את זרועותיה. על פניה של פיבי עלה חיוך יודע-כל. לואי נזכר שהיא היחידה מבין כל אחיותיו שיודעת שהוא והארי יוצאים.

"לואי, אני יודעת שאתה מתגעגע, אבל אם אתה מתכוון להישאר לשכב פה למשך שבוע, רק שתדע שאף אחד מאיתנו לא עומדת להביא לך אוכל ומצידנו שתגווע ברעב." אמרה פיבי. "רואים את האהבה..." נהם לואי וכיסה את פניו בכרית. "אנחנו צריכות לגרום לו לקום..." מלמלה לוטי. "אבל איך?" תהתה פיזי. פיבי חייכה. "הארי!! מה אתה עושה פה?" היא קראה. לואי קם בקפיצה והביט סביב בכפייתיות. "איפה??" הוא צעק. "עכשיו!" ציוותה פיבי, ובחיוך רחב פיזי תפסה ברגליו של לואי ולוטי בכתפיו והן הרימו אותו, מוציאות אותו לחצר. פיבי הרימה את צינור הגינה וכיוונה אותו על לואי, שהתפתל בזרועותיהן של לוטי ופיזי. "בנות, ברשותכן." היא החוותה בידה וסימנה להן להתקרב אליה, ואז, כשהיו רחוקות מספיק היא פתחה אותו ולואי קיבל זרם חזק של מים קרים לפניו, מרטיבים את כל גופו.

"אני עומד להרוג אתכן!" הוא קרא בכעס ונעמד, רועד. "זה פאקינג קר!" פיזי פלטה צחקוק ולואי משך מפיבי את הצינור, שהמשיך לפלוט מים בזרם חזק. פיבי פערה את עיניה ולואי פלט צחוק קצר, מכוון את הצינור לכיוונן. לוטי פלטה צרחה והתחילה לרוץ, אך במהרה המים הרטיבו את כל גופה, וכך גם לגבי פיזי ופיבי. "לואי!" ייללה פיבי. "היית צריכה לחשוב על זה לפני שהרטבת אותי!" קרא לואי ונכנס חזרה הביתה. "אני נכנס להתקלח!" הוא קרא ורץ לתוך חדר המקלחת, נועל את עצמו בפנים.

----------

אלינור הביטה במסך הטלפון שלה, מרוצה. היא עורכת טוב יותר משחשבה. היא שינתה את הרקע מחצר ביתם של משפחת סטיילס לכיתת היסטוריה בבית הספר, מחקה את לואי מהתמונה ושמה במקומו את תומאס, בחור שלמד איתה בכיתת ספרות והיא ידעה בוודאות שהוא הומו. וזה יצא כל כך מציאותי, בקושי רואים את קווי העריכה, מושלם. זמן לשלוח ללואי.

|אלינור| >תמונה<

|לואי| מה זה?! זה אמיתי?!?!

|אלינור| כן... צילמתי את זה אתמול... התלבטתי מאוד אם לשלוח לך אבל אז החלטתי שמגיע לך לדעת שבן הזוג שלך בוגד בך.

|לואי| אבל... מה... אני חייב ללכת.

|אלינור| אני מצטערת שנאלצת לגלות ככה.

|לואי| זה בסדר, תודה שסיפרת לי.

אלינור חייכה חיוך קטן ומרושע. הוא בלע את זה בכזאת קלות. מעולה.

----------

לואי ישב בחדרו, בוהה בתמונה ששלחה לו אלינור, דמעות עולות לעיניו. זה הארי? אין סיכוי שזה הארי. הארי לא היה בוגד בו ככה. הוא קירב לעיניו את המסך, מנסה למצוא כל דבר שיעיד על כך שזה פוטושופ. אולי זה היה בגלל הדמעות ששיבשו את הראיה שלו, אבל הוא לא מצא שום סימן לכך שזאת תמונה ערוכה. לא הייתה לו שום ברירה אלא לקבל את האמת: הארי בגד בו.

הארי בגד בו. הארי בגד בו. הארי בגד בו. המשפט התנגן בראשו שוב ושוב, הוא לא הצליח להפסיק לחשוב על כך. הארי בגד בו. הוא התחיל לבכות. הדמעות זלגו מעיניו שוב ושוב בלי שליטה. לא משנה כמה הוא חשב על זה, הוא לא הצליח להבין למה. מה יש בתומאס שלא היה בו? טוב, אז תומאס היה יפה, כן, אולי אפילו יפה יותר מלואי, אבל הוא לא היה נאמן, הוא נכשל בכל המקצועות חוץ מספורט, הוא היה בריון והיה לו קול נורא מעצבן. אבל... הארי לא. הארי נאמן וחכם, הוא טוב והקול שלו מדהים. אם הוא בחר בתומאס במקום לואי, כנראה שיש סיבה.

*אזהרת טריגר-פגיעה עצמית*

בלי לשים לב ידו של לואי התגנבה לעבר הסכין במגירת השולחן. רק... רק קצת... לפרוק עצבים. הסכין חתכה באיטיות את עורו של לואי, דם החל לזלוג על גבי כפות ידיו ומשם אל הרצפה. הפצע יצא לו עמוק יותר משהתכוון.

ברור שהוא לא מספיק בשביל הארי. הוא היה סתם נער נמוך, מכוער, טיפש ועם יותר מידי בעיות נפשיות. זה ברור שהארי עזב אותו, הוא לא ברמה שלו. והוא לעולם לא יהיה. הארי יותר טוב ממנו בכל כך הרבה מובנים: הוא גבוה, הוא יפיפה, הוא חכם והכל מצליח לו בחיים. הוא יכול לקבל הרבה יותר מלואי, וזה מובן למה שהוא לא ירצה אותו.

בלי לשים לב ידיו של לואי היו מכוסות בשבעה חתכים עמוקים, צורבים ומדממים. הוא הביט בעצמו במראה: פניו היו חיוורות עם שקים שחורים מתחת לעיניים. הייתה לו צמרמורת ורעד של קור עבר בו. רגליו רעדו, הוא איבד דם במהירות.

לואי פלט מלמול לא ברור והתיישב על מיטתו בחולשה.

ואז הוא צנח לאחור ואיבד את הכרתו.

~~~~~~~~~~

חושבים שלואי נמצא במצב רע?

חכו ותראו מה יקרה לו בהמשך... *צחוק מרושע*

בבקשה תצביעו ותגיבו!

אוהבת ;*

Stay-Larry Stylinson [✔]Where stories live. Discover now