Kar Tundrasında,
Chen Feng ve Xiao Rou başlangıçtaki pozisyonlarından çok uzaklaşmıştı. Büyük tavşanla olan deneyimlerinden sonra, şimdi son derece temkinli davranıyorlardı. Chen Feng gevşemeye cesaret edemedi ve Şanslı Aura - Alarm'ı her zaman aktif tutuyordu.
Onlardan uzakta, bir karınca bir filin üzerine bastı ve fili öldürdü.
Ah.
Bu doğru.
Chen Feng sersemlemiş bir ifadeyle, bir karıncanın, fili öldürdüğü sahneye tanık oluyordu. Görünüşe göre, buradaki yaşam formlarının %20'si güçlü ama tuhaf bir mutasyona uğramış yeteneğe sahipti: Büyütme. Buradaki yaşam formlarının geri kalan %80'ine gelince, onlar %20'lik kısmın yemeğiydi.
Bu yüzden...
Büyük tavşan.
Devasa karınca.
Dev mantis...
Burası son derece tehlikeli bir yerdi.
Buradaki mutasyona uğramış her bir canavarın gücünde, aşırı bir büyüme vardı. En zayıfları D-sınıfında ve en sık görülen canavarlar ise C-sınıfındaydı. Diğerlerinden biraz daha güçlü olanlar -önceki tavşan gibi- B-sınıfındaydı. Hepsi son derece korkunçtu.
Daha yüksek seviyeli canavarlara gelince?
Chen Feng henüz onlardan biriyle karşılaşmamıştı. Hiçbir zaman biriyle karşılaşmamayı diledi.
Shua!
İkisi de, sessizce yola devam etti.
Aniden.
Şans değeri 2 puan azaldı.
Bilinmeyen bir düşman tespit edildiğinde 1 puan ve düşmanı tespit etmek için 1 puan şans değeri tükeniyordu. Düşmanın yerini tespit edince, Chen Feng o yerden kolayca kaçınıyordu.
Burası, aslında hayal ettiklerinden çok daha tehlikeli bir yerdi.
Chen Feng Xiao Rou'ya baktı. "Buraya geldiğine pişman mısın?" Bu genç bayanın ilk baştaki heyecanı, artık görülmüyordu.
"Hayır." Başını sıkıca salladı ve ciddi bir tonla, “Ne kadar tehlikeli olursa, onu kurtarmak istiyorum! Bu ona sözüm!”
Söz...
Chen Feng gözlerini daralttı.
Bu kız, normal bir fangirl gibi değildi.
Bu, genç hanımın kendi başına karar verdiği bir şey miydi, yoksa arkadaşı Qin Hai, hayranlarıyla birlikte...
"Mhm, Mhm..."
Bu, daha fazla araştırmaya değer bir konuydu. Qin Hai ile karşılaştıkları zaman, bunu ona sormak zorundaydı.
Chen Feng, ileriye bakarken düşüncelerinden kurtuldu.
Her yer karla kaplıydı. Bilinmeyen tehlikeler her yerde gizlenmişti.
"Bir sonraki yer burası." Xiao Rou başka bir çizim yaptı. Aslında bir haritaydı.
Mhm.
Bu harita, önceki hayatında oynadığı bir online oyunun haritasına benziyordu.
"Burası ve burası..." Xiao Rou'nun ifadesi sertleşti. "Buradan direk geçerek, o yere hızlı bir şekilde ulaşabiliriz. Kesinlikle diğerlerinden önce varacağız."
Chen Feng başını salladı. "Tamam."
Bir kez daha yola çıktılar.
Bu sıra dışı yerde, Şanslı Aura'nın yardımıyla ve haritanın rehberliğiyle, Kar Tundrası'nın derinliklerine hızlı bir şekilde ulaştılar.
Şaşırtıcı bir şekilde, Lei Hao'nun grubu da aynı zamanda ulaşmıştı.
"Bir çeşit keşif yeteneğine sahip olmalılar." diye tahmin etti Chen Feng.
Shua!
Auralarını gizlediler ve Lei Hao'nun grubunu sessizce takip ettiler.
Bu Kar Tundrasında, kişinin farkındalığı büyük ölçüde azalıyordu. Bu nedenle, Lei Hao'nun grubu onları fark etmedi. Önlerindeki kar dağına tırmandılar ve sonunda Qin Hai'yi gördüler!
Bang!
Bang!
Göz kamaştırıcı yıldırımlar, etrafını sarmıştı.
Kar dağının zirvesinde, rüzgar ve karın ortasında, Qin Hai'nin karla kaplı bedeni görülebilirdi.
Vücudu, korkunç rüzgarlar tarafından bombalanırken, aynı zamanda tuhaf bir parlaklık yayıyordu. Bu korkunç güç, ona her indiğinde, son derece güçlü bir şoka direnen bir kişiye benziyordu.
O anda, Xiao Rou’nun gözleri doldu. "Qin Hai..."
"Acele etme." Chen Feng onu geri tuttu. Bütün bu süre boyunca beklemişlerdi; biraz daha beklemeden zarar gelmezdi.
Asıl önemli olan, Lei Hao'nun grubuyla başa çıkmanın bir yolunu bulmaktı. Ya da belki, Qin Hai'yi buradaki tüm uzmanlardan kurtarmak için bir yöntem düşünmek...
Chen Feng'in zihni hızla çalışmaya başladı.
Lei Hao...
Lei Ming...
Beyni hızla çalışırken, güçlerini analiz etmeye başladı.
Onlarla zorla mücadele mi etse? Bu sadece imkansızdı. Chen Feng ve Xiao Rou beraber çalışsa bile, Lei Hao'nun rastgele bir saldırıyla baş edemezlerdi.
O zaman...
Sadece bir yöntem kalmıştı.
Qin Hai'yi onlardan çalmak!
Qin Hai’yi hızlı bir şekilde kaçırabilir ve burayı hemen terk edebilirdi. Donmuş Denize ulaştıkları sürece, avcı ve av pozisyonu tersine çevrilirdi.
Bu mümkün değil! Chen Feng içten içe düşündü.
Şanslı Aura'yı tamamen aktive etse de, başarılı olma ihtimali çok düşüktü.
Xiao Rou aniden, "Hareket ettirilemez." dedi.
Ne?
Chen Feng sersemledi.
Xiao Rou'nun nazik bakışları Qin Hai'ye indi. "Qin Hai atılım yapıyor. Hareket ettiremeyiz."
Hareket ettirilemez…
Chen Feng bakışlarını takip etti ve şaşkınlıkla Qin Hai'yi çevreleyen soluk bir ışık tabakası fark etti. Qin Hai şu anda bir atılım gerçekleştiriyordu!
Nasıl atılım yapabilirdi? Tüm potansiyeli tükendiğinde, hala atılım yapabilir miydi?
Chen Feng şaşırdı.
Belki de... gerçekten kendi yolunu bulmuştu!
Bekle.
Aniden, Chen Feng bir şey hatırladı. Eğer Qin Hai herhangi bir tehlikede değilse ve atılım için buradaysa, bütün bu "Qin Hai’yi kurtarma görevi" ve "çizim" ile ilgili şeyler, hepsi sadece kendisine sorun yaratmak için miydi?
Kim bilir!
Tüm bunlar olmasaydı, Qin Hai'nin rahat bir şekilde atılım yapması çok muhtemeldi.
"Bu, kendisinin üstesinden gelmek için aldığı bir tehlike olsa bile, bunun önemli bir tehlike olduğu anlamına gelmez." Xiao Rou başını salladı. "Kız kardeş Xiao Yue'nin analizi asla yanlış olmayacak."
Chen Feng omuz silkti. "İyi."
Ancak, Qin Hai hareket ettirilemezse, işler gerçekten zahmetli olurdu. Qin Hai'yi bekleyebilirlerdi. Ancak, aynı şey, Lei Hao'nun grubu için geçerli değildi.
Gerçekten.
Qin Hai’ye doğru ilerlemeye devam etmeden önce, sadece soğuk bir şekilde baktılar.
Hedefleri, Ruh Deniz Odunu'ydu.
Chen Feng'in bakışları keskinleşti. "Onları durdurmalıyız!"
Kendi hedefi de Ruh Deniz Odunu'ydu. Ancak, bir de Qin Hai’yi kurtarmak zorundaydı.
Belki de, Şanslı Aura...
Chen Feng Şanslı Aura'yı harekete geçirmek üzereydi. Beklenmedik bir şekilde, şu anda, Bayan Xiao Rou onlara doğru ilerlerken bağırdı. "Durun!"
Xiao Rou, Qin Hai'ye giden yolu engelledi.
Xiao Rou'nun arkasında yıldırımlarla dolu bir gökyüzü vardı. Bu sahne, oldukça şaşırtıcıydı.
Leydi Xiao Rou...
Chen Feng gözlerini daralttı.
Bu genç bayan, sadece kendini öldürtmek için ortaya çıkan bir aptal olabilir mi?
Belli ki değildi.
Eğer Chen Feng'in tahmini doğruysa...
"Sen." Lei Ming hoş bir sürprizle karşılaştı. "İkiniz de hayatınızı çöpe atacak kadar cesur musunuz?"
"İlginç." Lei Hao'nun yüzünde bir gülümseme belirdi. Daha önce Chen Feng'i aradıkları zaman, onu bulamamışlardı. Şimdi, kendi ayaklarıyla gelmişti. Grubun hayatta kalan tek B-sınıfı savaşçısı, oyuncu bir ifadeyle onlara bakıyordu. Burası Donmuş Deniz değildi. Bu nedenle, Chen Feng kendisini gösterdiğinden, sadece ölecekti.
Xiao Rou soğuk bir şekilde, "Eğer Qin Hai'ye dokunmak istiyorsan, cesedimi çiğnemen gerek." dedi.
Onun zayıf görünümlü silueti, kıyaslanamayacak kadar sakin görünüyordu.
Lei Ming kuru dudaklarını yaladı. "Böyle güzel bir kızı burada öldürmek çok yazık olur."
"Ah." Xiao Rou başını salladı ve gözlerinde acıma ile ona baktı. "Şu an bile, hala çok aptalsın. Görünüşe göre 'Lei Ailesi’nin en büyük aptalı' lakabını sonsuza dek taşıyacaksın."
Lei Hao'nun ve grubunun ifadeleri büyük ölçüde değişti . "Kimsin sen?"
Lei ailesi mi?
En büyük aptal mı?
Onun gibi bir yabancı, bu takma adı nasıl öğrenmişti?
"Zuo Xiao Rou," dedi Xiao Rou kayıtsızca.
"Sen misin?!" Lei Ming endişeli bir şekilde bağırdı.
Bu, onun çok aşina olduğu bir isimdi. Onunla hiç tanışmamış olsa bile, hala organizasyonlarında sık sık duyduğu bir isimdi. Bunun nedeni, bu ismin kendi nesilleri arasında bir efsane olmasıydı!
Organizasyonun verdiği görevlerde, en yüksek başarı oranına sahip rekor!
Zuo ailesinden dünyayı sarsan deha!
18 yaşından küçükken, B-sınıfındaki kişilere meydan okumak!
Vb.
Her türlü söylenti vardı.
Zayıf bir genç hanım bedeniyle, organizasyonun özenle beslediği dâhilerin bile başaramadığı bir efsane haline gelmişti!
Neden böyle bir insan, burada ortaya çıkmıştı?
Yüzünde bir gülümsemeyle, Zuo Xiao Rou araf dağındaki siluet baktı. "Çünkü, ben onun fangirl'iyim."