Gizemli Organizasyon'da, Chen Feng'in otoriterliği, herkesi hayrete düşürmüştü. Hiç kimse hareket etmeye cesaret edemedi. Bu, onların çok aptal ya da saf olmalarından kaynaklanmıyordu; aksine, Chen Feng'in geçmiş savaş kayıtları son derece şaşırtıcıydı. Bunun üzerine, sadece Redmoon'dan yayılan zirve A-sınıfı güç, herkesi baskı altında bırakmak için yeterliydi. Bu nedenle, Chen Feng'e doğru ilerlemeye bile cesaret edemediler.
Ancak, bu herkes için geçerli değildi. Şok bakışları arasında, Chen Feng'e sabitlenmiş belirli bir göz çifti vardı. Bu göz çifti, Chen Feng'e ne kadar çok bakarsa, bir şeylerin yanlış olduğunu o kadar çok hissetti. Sonunda, bu derin bir şüpheye dönüştü.
Jin Dian'ın gözleri parladı. "O şey..."
Gerçekten de, bu A-sınıfının zirvesine ait bir güç idi. Ama o zaman...
"Eğer gerçekten böyle bir güce sahip olsaydın, bizimle konuşmak için zamanını boşa harcamaya gerek olur muydu?" Jin Dian soğuk bir şekilde sordu.
Chen Feng iç çekti. "Bu kılıç Redmoon olarak bilinir. Her gün sadece 10 kişiyi öldürebilir. Güçlü olmasına rağmen, sınırlamaları da oldukça yüksek. Yoksa hepinizi uzun zaman önce öldürürdüm."
Herkes sessizliğe battı. Böyle güçlü bir silahın sınırlamaları olması oldukça mantıklıydı. Eğer durum buysa, onunla nasıl savaşmalılar? B-sınıflarını kullanmak? Yada C-sınıfı? Ne şaka ama! Chen Feng bu savaşçıları yenmek için Redmoon'a bile ihtiyaç duymazdı. Eğer onunla A-sınıfı savaşçılar karşılaşırsa... Bu, Chen Feng'i yenmek için en az 10 tane A-sınıfı veya hatta zirve A-sınıfı savaşçıyı feda etmek zorunda oldukları anlamına mı geliyordu? Buna değer miydi?
Herkes sessizliğe battı. Aniden, zaman kazanma eylemleri kabul edilebilir hale geldi. Burası, Gizemli Organizasyon'un karargahı idi. Görevler için ayrılan ve şimdi geri dönen çok sayıda uzman vardı. Ne kadar uzun zaman kazanırlarsa, onlar için o kadar avantajlı olurdu. Bu uzmanlar geri döndüğünde, 10 tane Chen Feng olsa bile, onlarla başa çıkması imkansızdı.
Birisi sessizce önerdi, "Patron, belki de, biz..."
Jin Dian soğuk bir şekilde homurdandı. "Kapa çeneni."
Chen Feng'in sözleri ne kadar inandırıcı olursa, bu adamın onları kandırdığından o kadar emindi.
'Redmoon mu? Günde sadece 10 kişiyi mi öldürebilir? Kimi kandırmaya çalışıyor?'
Jin Dian zamanı kontrol etti ve şu anda geri sayım sayacında sadece 7 dakika kaldığını fark etti.
Jin Dian'ın gözleri soğuk parlıyordu. "Redmoon ya da başka bir şey, her neyse."
Chen Feng'in sözlerinden zaten şüphelenildiği için, onun zaman kazanmasına izin vermeyecekti. Peki ya bu kılıç A-sınıfının zirvesine ait bir güce sahipse? En kötü ihtimalle, sadece acı bir savaşa girerdi. Dahası, kaybetse bile, kaçamaz mıydı? Kıdemli Soul'un klonundan daha zayıf olmadığına emindi.
"Kalk!"
Bang!
Altın parlaklık kabarmaya başladı. Jin Dian hazırlanırken derin bir nefes aldı. Chen Feng'in sözlerinden şüphelense bile, şimdi hamlesini yapmaya karar verdiğinden, kesinlikle tüm gücünü kullanacaktı. Ayrıca, tahminlerinin doğru olup olmadığını çok merak ediyordu. Büyük bir risk alıp bu saldırıyı başlattıktan sonra, cevabı bilecekti.
'Chen Feng... Görmeme izin ver. O zaman, ne kadar güçlüsün?'
Bang!
Görünüşte, bir araya gelen altın parlaklık, Chen Feng'e doğru ilerleyen devasa bir saldırı oluşturdu.