Gizemli Öldürme Komutu mu?
Chen Feng, ekranında görünen elektronik komut belirtecine baktı.
"Bu aptallar, aslında bunu duyurdular mı?"
Chen Feng biraz şaşırdı. Böyle aptalca komut belirteçleri sadece wuxia romanlarında var olan bir şey olmalı, değil mi?
"Bunu duyurmalarının nedeni oldukça basit. Böyle büyük ölçekli bir girişimin gizli tutulması imkansızdır. Bu nedenle, kendilerini doğrudan açıkladılar. Bu hareket, Genetik Birliği korkutmak için bir araç olarak kullanılabilir." Hou Liang başını salladı ve devam etti, "Bunu yaparak, kendilerine ne kadar güvendiklerini de gösteriyorlar."
Chen Feng şüphe ile doluydu. "Gerçekten... Ama o zaman, bu şey gerçekten çok mu korkunç?"
"Sakın hor görme." Hou Liang'ın ifadesi ciddileşti. "Sana bazı verileri göstereyim." Hou Liang konuşmayı bitirdiğinde, Gizemli Öldürme Komutu'nun verildiği daha önceki kayıtları çıkardı ve Chen Feng'e gösterdi. Bu, Chen Feng'in o zamanlarda olan şeylere ilk kez bakmasıydı.
Gizemli Öldürme Komutu son derece eşsiz bir operasyondu. Diğer öldürme komutlarından farklı olarak, bu özel komutun sabit bir zamanı vardı. Süre bir saatti!
Bu doğru. Sadece bir saat. Bir saat içinde, sayısız düşman saldırmaya başlayacak ve hedefin savunma yapmada başarısız olmasına neden olacaktı. Son derece korkunç savaş güçleri olan bu kişiler, her türlü savunmayı yok etmek için yeterliydi.
"Ancak bununla bile, Genetik Birliğin savunmasını kırmak hala imkansız olacaktır!" Chen Feng tam bir güvenle konuştu.
Ne şaka ama?
Eğer Genetik Birliğin çekirdek bölgesine bile tehlike girerse, bu, düşmanların Genetik Birliğin şubelerini istedikleri gibi yok edebileceği anlamına gelmez mi?
Bu sadece imkansızdı!
Chen Feng, Genetik Birliğin tamamı yok edilmeden önce işgal edilmesi imkansız olan bazı yerler olduğundan emindi.
Hou Liang sadece iç çekti. "Çekirdek bölgelere girmelerine neden ihtiyaç olsun ki? İzle."
Shua.
Işık döndü. Kayıt devam etti. O zamanlar, Gizemli Organizasyonun hedefi Genetik Birliğin A-sınıfı bir savaşçısıydı. Birlik, komuta merkezinde saklanmasına izin vermişti. Ancak, Gizemli Öldürme Komutu verildikten sonra, her biri A-sınıfı savaşçı olan sayısız suikastçı ortaya çıktı.
Ardından büyük bir savaş patlak verdi. Onları durdurmak için birlik tarafından çok sayıda uzman sevk edildi. Ancak, herkesin beklentilerinin dışında, düşmanlar büyük zorluklardan sonra durdurulduğunda, hedefin zaten öldüğünü keşfettiler.
Herkesin koruması altında, kalp yetmezliğinden ölmüştü.
"Kalp yetmezliği mi?" Chen Feng, bu akıl almaz ölüm nedenini dinledi. Bu nasıl bir ölümdü?
"Biz de emin değiliz." Hou Liang başını salladı. "Daha sonra, vücudunda sayısız yeteneğin izleri bulundu. Örneğin, lanetler, zayıflatan yetenekler ve benzerleri. Vücudunda, mesafeyi görmezden gelen bir çok yetenek bulundu."
Chen Feng korkmuştu. "Süper uzun menzilli saldırı mı?"
"Mhm." Hou Liang kendinden emin görünüyordu. "Tahminlerimize göre, bu 10 tane A-sınıfı savaşçıyı bedel olarak ödeseler de, sadece dikkat dağıtmak için olduğunu düşünüyoruz. Hedefi öldürmek için kullanılan gerçek yöntem, süper uzun menzilli saldırılardı. A-sınıfı savaşçılar tüm dikkatleri çektikten sonra, uzun menzilli saldırılar indi ve hiçbiri onları engelleyemedi."