Bölüm 328: Böyle İyi Bir Karakter Ayarı

697 98 2
                                    



Sahada, Gizemli Organizasyon'dan insanlar konuşuyorlardı. Bir köşede, kare yüzlü adam yeni ortaya çıkmıştı. Gizemli Organizasyondan sadece birkaç kişi onun gelişini selamlamak için öne çıktı. Bu nedenle, bu fazla dikkat çekmedi.

"Bunlar, yeni üye grubu mu?" Kare yüzlü adam ifadesinde bir değişiklik olmadan sordu.

Adam saygıyla başını salladı. "Evet."

Bu kare yüzlü adamın lakabı Kare idi. Gerçek ismine gelince, birçok kişi hatırlamıyordu. Gizemli Organizasyon'un araştırma departmanının şu anki başkanı ve ayrıca güçlü ve etkili bir kişiydi.

Bu sefer kendisi geldiğinden, muhtemelen...

Kare yüzlü adam sakince şöyle dedi: "Yeni bir asistana ihtiyacım var."

Görevlinin yüzünde acı bir ifade belirdi ve. "Korkarım... lider bize, bu sefer tüm yeni üyelerin o yere ait olduğunu söyledi."

Kare homurdandı. "Hmph. Onlarla çoktan konuştum. Önceki yıllarda, sadece bir grup yeni üye alımı yapılıyordu. Ancak bu kez, üç yıl boyunca biriken insan kaynakları havuzundan yapılan ilk üye alımı. Aralarında, ilk sırada yer alan kişiyi istiyorum. Eğer kabul etmezlerse..." Kare alaycı bir şekilde, "Tüm yeni adaylar için onlarla savaşmaya başlayacağım. O zaman, 3 yıldır biriken bu adaylardan 1 yıllık üye sayısı kadar alabileceğim. Merak ediyorum, acaba bu olduğundan kalbi ağrıyacak mı..."

Görevli acı bir şekilde gülümsedi. "Bu..."

Gizemli Organizasyon içinde iki ana grup vardı. Bunlardan biri Kare'nin liderliğindeki teknoloji grubuydu. Bu, teknolojinin tüm dünyayı değiştirebileceğine inanan gruptu. Diğer grup, beyaz üniformalı bir kişi tarafından yönetilen dini gruptu. Bu grup, inanç gücünün tüm dünyayı etkileyebileceğine inanıyordu. Doğal olarak, şu anda Genetik Çağda oldukları için, her şey mümkündü.

Bu nedenle, Gizemli Organizasyon, bunların her ikisini de içeren araştırma projelerine odaklanıyordu.

Her yıl, bu iki grup, yeni üyeler için savaşıyordu. Bu yüzden, geçmişte çok sayıda anlaşmazlıklar olmuştu. Daha sonra, lider onlara üye alımlarını değiştirmelerini söyledi. Bir grup tüm yeni üyeleri bu yıl alacaktı ve diğer grup ertesi yıl tüm yeni üyeleri alacaktı. Bu, tüm anlaşmazlıkları çözdü ve o zamandan beri her iki taraf da uyum içindeydi. Ancak bu sefer, üç yıldır ilk kez üye alımı yapılıyordu!

Önceki kuralı takip etseler bile, Kare, 3 yıldır biriken üye havuzundan 1 yıllık üye sayısı kadar aday alabilecekti.

Ancak, bunu lidere bildirmek için çok tembellerdi. Bu nedenle, kendi aralarında konuştular ve Kare'nin bu sefer yeni üyelerden tek bir kişiyi alabileceği konusunda anlaşmaya vardılar. Anlaşmaya vardıktan sonra, Kare hemen buraya geldi.

Kare, görevliye baktı. "Bir kişi. Sadece en güçlü olanı istiyorum. Hile yapmaya falan çalışma. Yoksa..."

Görevli acı bir şekilde gülümsedi. "Anlaşıldı."

Sessizce köşeden ayrıldı ve bulunduğu yere geri döndü.

İkisi de ayaklarının altındaki yeraltında dönen hafif bir parlaklık olduğunu fark etmemişti. Tartışmalarını bitirdikten sonra, parlaklık hareket etti ve ortadan kayboldu.

Shua!

Kırmızı parlaklık evine döndü. Chen Feng'in gözleri parladı.

"Xiao Ying, daha önce gördüğün her şeyi tekrar oynat."

The Strongest Gene [2]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin