Bölüm 347: Son Anlar

650 106 0
                                    


Ming Yue'nin ciddi sesi duyuldu. "Chen Feng, korkarım ki sana bundan daha fazla yardım edemem. Eğer gitmek istiyorsan, seni hemen götürebilirim, ama eğer kalırsan, korkarım ki Soul geri döndüğünde..."

Şu anda, yapabileceği tek şey kaçmaktı.

Chen Feng'in bakışları etrafındaki kalabalığın arasından geçerken derin bir nefes aldı. Yüzünde hafif bir gülümseme ortaya çıktı. "Buna gerek yok. Jin Dian'ı tek başına engellemen yeterli. Geri kalanına gelince, onları bana bırak."

Ming Yue sersemledi. "Mhm?" Onları sana bırakmak mı?! Dalga mı geçiyorsun?

Gerçekten de, Chen Feng ile yerde bulunan Gizemli Organizasyon'un üyeleri arasında, hiçbiri zirve A-sınıfı değildi. Ancak, aralarında 10'dan fazla A-sınıfı ve sayısız B-sınıfı ile C-sınıfı savaşçı vardı. Ming Yue bile onlarla doğrudan yüzleşmeye cesaret edemezdi.

Onları Chen Feng'e bırakmak mı? Ama yine de başka seçenekleri yoktu. Böyle bir zamanda... sadece Chen Feng'e güvenmeyi seçebilirdi. Buna rağmen, Ming Yue, Chen Feng'in herhangi bir tehlikeye düştüğü anda onu hemen kaçırmaya karar verdi. O yılanla olan evlilik bağı yüzünden, böyle bir yerde herhangi bir sebep olmadan ölmeye istekli değildi. Bu nedenle, dikkatinin birazını Chen Feng'e yönlendirdi.

'Chen Feng... bununla başa çıkmak için gerçekten bir yöntemin var mı?'

Jin Dian ve Ming Yue havadaki savaşlarına başladıklarında, Gizemli Organizasyon'un diğer üyeleri de nihayet Chen Feng'in etrafını sarmıştı. Chen Feng'in büyük bir kalabalık tarafından kuşatıldığı bu sahne, bir bakıma oldukça muhteşemdi.

Her şey düzenli bir şekilde ilerlerse, Chen Feng bu kalabalığın altında üç saniyeden fazla dayanamazdı. Bu tür olumsuz koşullarla karşı karşıya kaldığında, Chen Feng'in ölmesi son derece kolay olurdu. Bu A-sınıfı savaşçılara karşı hiçbir şey yapamazdı.

Şu anda, hiç kimse Chen Feng'in kalabalığın arasında tanıdık bir figür gördüğünü fark etmedi. O kişi Chen Feng'i tanımıyordu, ama Chen Feng onu tanıyordu.

'Burada ne yapıyor? Oh evet, yeni üyelerin hepsi çeşitli bölümlere gönderildi, örneğin burada olmam gibi, çünkü araştırma departmanına gönderildim. Belki de burada olmasının sebebi budur. Eğer öyleyse... Sevgili dostum, sana güveniyorum.'

Chen Feng'in yüzünde acımasız bir gülümseme belirdi.

Shua!

Işık etrafında döndü ve Chen Feng bir anda ortadan kayboldu. Tekrar ortaya çıktığında o kişinin yanındaydı ve ona doğru harekete geçti. "Çek git!"

Xie Zhongtong şok oldu. "Psychedelic - Dreamland!"

Aynı zamanda, Chen Feng'in sayısız yanılsaması da harekete geçti.

'Sayısız yanılsama, hipnotize!'

Chen Feng'in şu anki gücüyle, Sayısız Yanılsama'nın serbest bıraktığı güç, Xie Zhongtong'un direnemeyeceği bir şeydi. Gücünü serbest bırakmasıyla, onun tarafından hipnotize edildi.

Anında, bu yoğun pembe sis yayılmaya başladı. Bu yetenek, sınıfı, savunmayı ve her türlü şeyi görmezden gelme yeteneğine sahipti. Çünkü bu, aslında başkalarına zarar vermek için kullanılan bir yetenek değildi.

Shua!

Bir anda, büyülü sis Araştırma Departmanı'nın neredeyse tüm girişini kapladı. Araştırma Departmanı'na girmek üzere olan Gizemli Organizasyon'un üyeleri, adımlarını durdurmadan önce bir an için sersemlediler. Şu anda, geri sayım sayacının sona ermesine 20 saniye kalmıştı.

The Strongest Gene [2]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin