Chen Feng boşa harcadığı fırsattan şikayet ederken, aniden başka bir şey fark etti. Gösterilen verilere dayanarak, bu kızın sahip olduğu bağlantıların bir kısmı, onlarla aynı anda üye alımına katılanlardan oluşuyordu. Bunun üzerine, bu kişilerin miktarı oldukça fazlaydı. Toplamda 85 kişi!
Chen Feng beyninin kısa devre yaptığını hissetti.
Bekle, sadece yedi gündür buradaydılar, değil mi? Eğer öyleyse, bu kız bu miktara nasıl ulaşabildi? Merak ettiği gibi, aniden, yumuşak bir ses onun yanında yankılandı. "Merhaba."
Chen Feng döndü ve beyaz bir elbise giymiş genç bir bayan gördü. Yüzünde çok fazla makyaj yoktu, ama şaşırtıcı derecede güzel görünüyordu. Bu yumuşak ve hoş görünümlü genç bir bayandı. Böyle bir bayana bakarken insanların büyük bir çoğunluğunda iyi bir izlenim bırakacaktı. Şu anda, bu genç bayan Chen Feng'e dikkatle bakıyordu ve selamlamasına verdiği cevabı bekliyordu.
Chen Feng sersemledi. "Merhaba." Bu genç bayan ne zaman onun arkasına gelmişti?
"Sıgh. Bağlantı testinden sadece 10 puan aldığını gördüm." Genç bayan, çekingen bir şekilde konuştuğu için, görünüşe göre oldukça utangaçtı. "Bu puanla, sonunda testi geçmeyi başarsan bile, gelecekteki görevlerinizde sizin için oldukça rahatsız edici olacaktır."
Chen Feng bunu düşündükten sonra kabul etti. "Bu doğru."
Eğer biri gerçekten Gizemli Organizasyon'un bir parçasıysa ve organizasyondaki geleceğini düşünüyorsa, bu skor gerçekten endişe vericiydi. Gizemli Organizasyon bu konuyu testlerden biri olarak belirlediğinden, bu, kesinlikle hepsinin üstlenebileceği gelecekteki görevlerle ilgili olacaktır. Burada daha yüksek bir puan alabilseydi, daha yararlı olurdu.
"Gerçekten." Genç bayan elbisesinin köşesini düzeltti ve fısıldadı, "Eğer ilgileniyorsan, bu konuda gelişmene yardımcı olabilirim."
Chen Feng gözlerini daralttı. "Oh?"
Gelişmek mi? Ama bu, kişinin geçmişi ve bağlantısı ile ilgiliydi...
Doğru, eğer bu genç bayanın inanılmaz derecede iyi bağlantıları varsa, o zaman sadece puan kazanmak için onunla tanışması gerekirdi. Bu gerçek, oldukça basitti.
Ancak...
Chen Feng'in gözleri parladı. "Neden bana yardım ediyorsun?"
Bu genç bayanın tavırları, birçok erkeğin kalbini sallamak için yeterliydi. Ne yazık ki, loli yolunda yürüyenler arasında, Chen Feng henüz Wang Yao'yu aşan biriyle tanışmamıştı.
Bu nedenle, Chen Feng aklını kullanmayı ve doğrudan en önemli soruyu sormayı başardı.
"Özgüveninden dolayı." Genç bayan, gözlerini sevimli bir şekilde kırptı ve devam etti, "Testte sadece 10 puan aldın, ama yine de özgüven ile dolusun. Bu, diğer yönlerden son derece güçlü olduğunu kanıtlamak için yeterli. Böyle bir insanı tanımak istemem doğaldır. Ve..." başını indirdi ve elbisesinin köşesiyle oynadı. "Beni görünüşüme göre yargılama. Aslında ben de çok güçlüyüm."
Chen Feng kendine yardım edemedi ama ona hayran kaldı. "İyi." Gizemli Organizasyon'un yan kuruluşları tarafından eğitilen biri olmaya layık.
Böyle saf ve canlı görünümlü bir kızın bile tek bir bakışla müthiş olduğu anlaşılıyordu. Chen Feng bunu düşündü ve bu sefer bazı güçlü figürlerle tanışabilirse, görevine de yardımcı olacağı sonucuna vardı.