Gizemli Organizasyon.
Araştırma departmanı tamamen kuşatılmıştı. Gizemli Organizasyon'un her türlü enerji silahı da çıkarılmıştı. Bütün bu silahlar doğrudan araştırma departmanına yönelikti. Karargahın yakınlarında göreve giden her türlü A-sınıfı savaşçı, B-sınıfı savaşçı ve diğer üyeler geri dönmüştü. Bununla bile, binaya yaklaşmaya cesaret edemediler ve olayları sadece uzaktan izlediler.
Orası yasak bölge olmuştu.
"Neler oluyor?"
"Liderimiz kadar güçlü korkunç bir kişinin ortaya çıktığını duydum."
"O kız mı?"
"Mhm. Patron Jin'in şu anda hareket etmeye bile cesaret edemediğini görmüyor musun?"
"Sadece liderin dönüşünü bekleyebiliriz gibi görünüyor."
"Bu seviyede bir uzmanın burada ortaya çıkması... intikam için mi burada?"
"Hiçbir fikrim yok. Belki de bu, liderimizin gizli aşk hayatından kaynaklanan bir sorundur?"
"Belki."
Sayısız bakışın altında, zaman yavaş yavaş geçti. Elde edilmesi çok zor görünen zaman, geri sayımda sadece bir dakika kalana kadar ilerledi. Wang Yao'nun deneyi tamamlanmak üzereydi.
Di! 59 saniye!
Di! 58 saniye!
Geri sayım yakında sona erecekti. Şu anda, Jin Dian aniden çok sevinçli hissetti. Bunun nedeni, yaklaşmakta olan tanıdık bir güç hissetmesiydi.
'Kıdemli mi?! Sonunda döndü mü?' Jin Dian'ın duyguları kabardı.
"Aptal!"
"???" Bunu duyunca, Jin Dian şaşkına döndü. Neler oluyordu?
"Kıdemli?" Jin Dian dikkatli bir şekilde sordu "Henüz burada değil misiniz?"
"Biraz gecikeceğim. Şu anda bir şeyle meşgulüm.."
Şu anda, Lu Hun öfkeyle kaynıyordu. Başlangıçta, kısa bir süre içinde gelmeliydi. Ancak, bilinmeyen nedenlerden dolayı, uzayda seyahat etmek için uzayı böldüğünde, kaotik bir alanla karşılaşmıştı. Genellikle kullandığı uzay tüneli çökmüştü. Daha sonra, yeni bir uzay tüneli açtı. Ancak, yeni uzay tüneli de karardı hale geldi. Elbette, uzayda seyahat ederken her türlü rastgele kaotik durum ortaya çıkacağı için, uzun zaman önce buna alışmıştı. Bunlardan kaçındığı sürece, herhangi bir sorun olmamalıydı. Şu anki gücüyle, karşılaştığı herhangi bir sorunu kolayca çözebilirdi.
Ama bu sefer... uzay tünelini her açtığında, onu karşılayan şey her yerdeki uzay türbülansıydı. Bu kaotik karmaşadan geçmek için cesareti yoktu. Bu nedenle, normal bir şekilde seyahat etmek zorundaydı. Ne kadar korkunç bir gün! Şu zamana kadar, bugünkü kötü şansının nedenini merak ediyordu.
Jin Dian saygıyla, "Dönüşünüzü bekleyeceğim." dedi.
"Kıçımı bekle." Lu Hun bu aptal tarafından o kadar öfkelenmişti ki ona gülemiyordu bile. "Onları esir al."
Jin Dian'ın yüzünde şiddetli bir gülümseme belirdi. "Ama o kız..." o liderleri düzeyinde bir uzmandı. Onu durdurması nasıl mümkün olabilirdi?
Lu Hun öfkeyle tersledi, "Aptal! Liderinizin bu seviyedeki bir uzmanın Gizemli Organizasyon'a adım atmasına izin vereceğini mi düşünüyorsun? Gerçekten böyle bir uzman olsaydı, hala hayatta olabileceğine mi inanıyorsun? Eğer gerçekten o kadar güçlü olsaydı, uzun zaman önce hepinizi öldürürdü."