Bölüm 299: Nihayet, Komplo Durduruldu!

758 113 0
                                    





"Bu kesinlikle işe yaramaz."

Orta yaşlı adamın vücudu titredi. Yaptığı her şey bir bütün olarak Cehennem Başkenti'nin ölümsüzlüğü içindi. Cehennem Başkenti yıkıldığı an, göklerin altında eşi görülmemiş olsa bile anlamsız olacaktı. Cehennem Başkenti ve kızı olmadan, yaptığı her şeyin amacı neydi?

"Ah Ah Ah Ah-" diye bağırdı.

Vücudunun etrafındaki parlaklık yoğunlaştı ve güçlü kontrolü altında, yörüngesi Cehennem Başkenti'ne doğru çoktan değişen altın ejderha, yolundan saptı ve bunun yerine yakındaki bir dağ sırasını hedef aldı.

Bang!

O anda, Space-Diminishing Slash'ın etkisi ortadan kayboldu. O devasa ejderha, nihayet gökyüzündeki yarıktan çıktı. Ancak, kaptan yardımcısı ve orta yaşlı adamın çabaları sayesinde, tek hedefi, yakınlardaki dağ silsilesiydi.


Bang!

Bütün gökyüzü altın bir parlaklığa gömüldü.

Herkes başını kaldırdı. Altın ejderhanın havadaki çatlaktan kaçtığı anda, yakındaki dağ sırasına doğru ilerlemeden önce sınırsız bir altın parıltısına dönüştüğünü belli belirsiz görebiliyorlardı.

Bang!

Bang!

Altın parıltısı açıldı.

Dünya altınla sarılmış gibiydi.

Uzun bir süre sonra, altın ışıltı kaybolduğunda ve herkes, etrafı bir kez daha net bir şekilde görebildiğinde, gördükleri sahne karşısında ağız dolusu soğuk havayı solumaktan kendini alamadılar. O sıradağların tamamı yok olmuştu.

Tüm dağ silsilesi altın parlaklık tarafından yok edilmişti. Ancak şimdi, o altın ejderhanın dehşetini anladılar. Böyle bir gücün düşüncesi bile insanın titremesine neden oldu.

Herkesi endişelendiren asıl şey, orta yaşlı adamın yanında tuhaf bir güç içeren ve havada durmadan titreyen kırmızı ve mavi bir ışık topunun olmasıydı. O topun içinden tanıdık bir güç hissedilebilirdi.

Shen Yi gözlerini genişletti. "Bu... Yaşam gücü!"

"Bu nasıl mümkün olabilir?"

Herkesin ifadesi büyük ölçüde değişti.

Dokuz Şehirde Kükreyiş, orijinal hedefi yerine sıradağlara doğru yönlendirildiği için açıkça başarısız olmuştu. Bu adamın hala yaşam gücü toplamış olması nasıl mümkün olabilirdi?

Tabii...

Hepsi bir şeyin farkına vardılar.

"Doğru." Orta yaşlı adamın yüzünde kasvetli bir ifade vardı. "Bu, o dağ silsilesinde yaşayan 100.000 mutasyona uğramış canavarın yaşam gücü. Sadece insanların yaşam gücüne sahip olduğuna mı inanıyordunuz? Hehehehe."

Uğursuz kahkahası herkesi alarma geçirdi.

Chen Feng yine de hızlı bir şekilde sakinleşti. "Mutasyona uğramış bir canavarın ömrü daha uzundur. Bu nedenle, yaşam gücü de daha güçlü olmalı. 100.000 mutasyona uğramış canavarla, mevcut toplam yaşam gücü, Mühürlü Şehir'de bulunandan çok daha yüksek olmalı, değil mi? Ancak... bunca yıldır bunların hiçbirini özümsememiş gibi görünüyorsun? Sanırım, mutasyona uğramış canavarların yaşam gücünü özümseme konusunda pek çok sınırlama olmalı, değil mi?" Chen Feng tahminde bulundu.


"..." Ancak bunun üzerine orta yaşlı adam başını kaldırdı. "Çok zekisin. Doğru. Hehe..."

"Onun yerine insanların yaşam gücünü özümsersem çok daha iyi olurdu. Mutasyona uğramış canavarların yaşam güçleri kuvvetli olmasına rağmen, safsızlıkların miktarı da çok fazla. Bu nedenle, özümsenmesi çok zor. Bir insanın yaşam gücünü özümserken, yaşam gücünün %100'ünü kazanacağım. Mutasyona uğramış canavarlara gelince, yalnızca %1'i gerçekten özümsenecek. Aradaki fark çok büyük. Ancak, 100.000 mutasyona uğramış canavar... "Orta yaşlı adam derin nefes aldı ve devam etti, "Hala hiç yoktan iyidir."

Hum-

Orta yaşlı adamın önündeki kırmızı ve mavi ışık topunun parlaklığı yoğunlaştı. Kırmızı, yaşam gücünü ifade eden renkti ve mavi, mutasyona uğramış canavarların kirliliklerini gösteren renkti. Topun içinde kontrolden çıktıkça her iki renk de sürekli iç içe geçti. Az miktarda yaşam gücünü özümsemek için büyük miktarda kirliliğin temizlenmesi gerekiyordu. Mutasyona uğramış canavarların yaşam gücünü özümsemenin bu kadar verimsiz olmasının nedeni buydu.

Shua!

Orta yaşlı adam kırmızı ve mavi ışık topuna adım attı.

Özümseme başladı!

"Git!" Chen Feng aniden bağırdı.

Gizemli Organizasyon'dan gelen ekip dehşet içinde "Özümsediği şeyin gücü çok korkunç," dedi.

Chen Feng'in bakışları keskinleşti. "Endişelenme. Kısa bir süre önce Dokuz Şehirde Kükreyiş'i serbest bıraktı ve ardından gizli sanatını güç kullanarak uzaklaştırdı. Şu anda, sahip olduğu güç miktarı oldukça düşük. Kirlilik miktarına rağmen, o topun içindeki gücü aceleyle özümsemesinin nedeni bu. Şu anda, en zayıf halinde. Özümsemesi tamamlandığı an..." Chen Feng soğuk bir şekilde sözünü yarıda kesti.

The Strongest Gene [2]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin