Ji Feng çıldırıyordu. Yan taraftaki Wu Hui ve Xu Fei gelince, onların ifadeleri de son derece garipti. Chen Feng'in ne zamandır İlahi Zalim Laneti gibi korkunç bir yeteneğe sahip olduğunu merak ediyorlardı.
Wu Hui, Xu Fei'ye baktı. 'Neler oluyor?'
Xu Fei gözlerini devirdi. 'Başka ne olabilir? Onunla geçirdiğim zamanlardaki deneyimlerime dayanarak, efendin muhtemelen bu adamı kandırıyor.'
'Ah, kandırmak mı?' Wu Hui buna inanamadı.
Xu Fei gözlerini devirdi. 'Doğal olarak. Bu kadar aptal isme sahip bir yetenek, sadece onun uydurduğu bir şey olabilir. Efendinin gerçek gücünü bilmiyor musun? Eğer gerçekten bu kadar güçlü olsaydı, Ji Feng'in kaçmasını engellemek için böyle aptalca bir numara kullanır mıydık?'
Wu Hui gülmesi mi ağlaması mı bilmiyordu. "..."
'Efendinin yapabildiği en iyi şey, başkalarını kandırmak.' Xu Fei, gözleriyle Wu Hui'yi işaret etti. Bu kadar çabuk zekalı olduğundan kendisiyle gurur duyuyordu. Ardından, Chen Feng'in ona soğuk bir şekilde baktığını hissetti. Anında "çenesini kapattı."
Chen Feng biraz çaresiz hissetti. 'Bu iki adam...' her ne kadar bu ikisi birbirlerine sinyal veriyor ve aslında yüksek sesle konuşmak yerine ifadelerini kullanarak iletişim kuruyor olsalar da, Chen Feng'in ne konuştuklarını bilmemesi nasıl mümkün olabilirdi? Xu Fei bu adamı kandırmakla neyi kast etmişti? Bu bir aldatmaca olarak kabul edilebilir mi? Doğru terim "yemlemek" olmalıydı. Ji Feng'i adaletin tarafına çekiyordu! Hepsi bu kadardı.
İlahi Zalim Lanetine gelince; ne, rastgele uydurduğu bir yalanın Ji Feng'i ikna edebileceğine mi inanıyorlardı. Xiao Ying'in korkunç gücünü açıkça hissetmişti! Aslında, Xiao Ying de bu güce sahipti. Vücudunda Ming Yue'nin gücünün yarısı vardı. Bu nedenle, Ji Feng'i kolayca öldürebilirdi.
Mhm, tek sorun, Xiao Ying'in bu gücü nasıl kullanacağını bilmemesiydi. Ama o zaman, sonunda bu gücü kullanmayı öğrendiği bir gün gelecekti. Yani bu bir aldatmaca olarak düşünülmemeli, değil mi? Kesinlikle hayır!
Her halükarda, bu ikisinin ona inanıp inanması önemli değildi. Önemli olan, Chen Feng'in kendisinin buna inanmasıydı. Bu nedenle, Chen Feng, Ji Feng'i gerçekten kandırmadığına kendini ikna etmeyi başardı.
Aniden.
Ji Feng'in gözleri parladı. "Buldum."
Shua!
Birkaç bakış ona indi.
Ji Feng kendine güvenen bir ifadeyle, "Üye alımı! Son zamanlarda, Gizemli Organizasyon üye alımı yapıyor. Yan ailelerden birinin üyesi gibi davranabilirsin. Bununla, oraya gizlice girmen mümkün olabilir."
Chen Feng oldukça şüpheliydi. "Gizemli Organizasyon'un üye alımlarının oldukça katı olduğunu sanıyordum?"
Ji Feng telaşlı bir şekilde. "Bu önceki üye alımları için doğruydu, ancak bunların hepsi normal üye alımlardı. Bu her gerçekleştiğinde, test aşaması, üye alımı başlamadan önce bir yıldan fazla sürüyordu. Ama bu sefer işler farklı. Bu sefer toplu olarak üye alıyorlar."
Chen Feng: "..." 'Lanet olsun, burası şimdi bir üniversite mi? Toplu üye alım ve diğer şeyler?'
"Bu konuda herhangi bir emir aldın mı?" diye sordu Chen Feng.
Ji Feng başını salladı. "Hayır, ama eminim ki toplu olarak üye alımı yapacaklar."
Chen Feng kaşlarını çattı. "Neden?"