Eğitim odasında, Chen Feng son kazançlarını hesaplıyordu. Mevcut verilere dayanarak, D-sınıfı eğitim odasını bir saatliğine kullanabilmek için 100 katkı puanı gerekiyordu. Bu bir saat boyunca, ruhsa enerjide 50 puanlık bir artış sağlıyordu. Belli ki, burası oldukça güçlü bir odaydı. Ayrıca, bu odayı kullanırken hiçbir tehlike yoktu. Daha da önemlisi,yeni kazanılan gücü stabilize etmeye ve geliştirmeye yardımcı olabilirdi. Bu nedenle, bu eğitim odasında, kişini ruhsal enerji kontrolü de yükselecektir.
Normal şartlar altında, D-sınıfı sertifikasını yeni geçen bir genetik savaşçı 1000 katkı puanı kazanabilirdi. Bunların hepsini ruhsal enerjiyi yükseltmek için kullansaydı, ruhsal enerjisini bir günde 500 puan artırabilirdi.
"Saatte 50 puan..."
Chen Feng sessizce hesapladı. Satte 50 puan ise, 24 saatte 1200 puan kazanabilirdi. Bu korkunç gelişme yöntemi, Ahşap Rakunları avlayarak gen güçlendirmeden çok daha hızlıydı.
Doğal olarak, bunun bedeli de oldukça yüksekti. Gerekli olan katkı puanlarının yüksek olması nedeniyle, bir kişi kendini geliştirmek istiyorsa, çok sayıda katkı puanına ihtiyacı olacaktı. Chen Feng B-sınıfı sertifikasını geçmemiş olsaydı, bunu yapmaya cesaret edemezdi.
Şimdi?
Hehehe.
Chen Feng eğitim odasına girdi. Oradaki çalışanın şaşkın bakışları altında, odayı 80 saat boyunca kiralamak için 8000 katkı puanı harcadı.
"Başlayalım o zaman."
Böylece, Chen Feng geçici bir süreliğine inzivaya çekildi.
Ruh eğitim odası, özel olarak üretilmiş mühürlü bir alandı. Chen Feng odaya girdiğinde, bunun süper bir uzman tarafından inşa edilen bağımsız bir dünya olduğunu hissetti. Gen Üretim Derneği tarafından üretilen Hilal Baharından farklı olarak, buradaki gelişme yöntemi, o zamanlar karşılaştığı yaşam ve ölüm alanına daha çok benziyordu.
Bang!
Bang!
Ruhsal enerjiden oluşan yanılsama kümeleri ortaya çıktı.
Ruhsal enerjiyi yükseltmek için, ortaya çıkan bu yanılsamaları öldürmek gerekiyordu.
Shua!
Shua!
Chen Feng hızlı bir şekilde öldürmeye başladı.
Ruhsal enerjisi sürekli olarak yükseldi.
Beş gün sonra, Chen Feng herhangi bir sıkıntı olmadan inzivadan çıktı. Şu an itibariyle, ruhsal enerjisi 10.000 puana ulaşmıştı. O, şimdi zirve D-sınıfı bir genetik savaşçıydı.
Tek pişmanlığı, ne kadar uğraşırsa uğraşsın, C-sınıfı sınırını kıramamasıydı. C-sınıfı ruh eğitim odasını kullansa bile işe yaramazdı.
Bu odalar, sınırı kırmaktan ziyade, ruhsal enerjiyi istikrarlı bir şekilde yükseltmeye yarıyordu.
Chen Feng içten içe pişman hissetti. "Gerçekten işe yaramıyor."
C-sınıfı ruh eğitim odasını denemek için 2000 katkı puanı harcamıştı. Önceki kullandıklarıyla beraber, toplam 10.000 katkı puanı kullandı ve yaklaşık olarak 100.000 katkı puanı kalmıştı.
Gizli sanatlara şu anda ihtiyaç duymuyordu. Normal gizli sanatlar, onun için uygun olmayan şeylerdi. Bu nedenle, şimdiki hedefi; sınır modunu kırmak.