Yıldız Şehir'de bir duyuru herkesi şok etti. "Mükemmellik ödülünün sahibi için olan kurallar resmen değiştirildi. Gelecekte, bu ödül için sadece gen üretimi ile ilgili katkılar dikkate alınacaktır."
Bu duyurunun yapıldığı anda, tüm Yıldız Şehri bir kargaşaya girdi.
Sayısız insanın sıralaması değişmeye başladı, listedeki herkesin üstünde olan Chen Feng nihayet ilk pozisyondan kayboldu ve Lan Jingling birincinin yeri işgal etti.
"Gerçekten kıdemli Lan."
"Haha, Chen Feng sıralamadan çıkarıldı."
"Protestolarımız gerçekten işe yaradı."
"İşlerin böyle olması gerekiyordu. Kıdemli Lan Derneğe çok katkıda bulundu. Görevlerden kazandığım her puanı araştırma sonuçlarını satın almak için kullanıldım."
"Biliyorum. Değil mi?"
Herkes bunun hakkında durmadan konuşmaya başladı.
Dahası, Chen Feng'in tamamladığı görevler Genetik Birliği'nin tarzı ile daha uyumluydu ve hatta Chen Feng Genetik Birliğe bile katılmıştı. Bu, diğer üreticilerin onu onaylamaması için yeterliydi. Chen Feng, Gen Üretim Derneği'nin karargahına katıldığından, gen üretimi konusunda hiçbir katkıda bulunmamıştı. Bütün çabaları savaş gücünü arttırma üzerineydi. Böyle bir kişi, nasıl mükemmellik ödülünün sahibi olabilirdi? Chen Feng'in ilk etapta itilmesi tamamen mantıklıydı.
Doğal olarak, oldukça bilgili olan bazı insanlar en önemli noktayı görebiliyordu.
"Bu Chen Feng için haksızlık olmaz mı?"
"Evet, katkı puanları ilk sıraya yerleştiği için, kesinlikle olağanüstü katkılarda bulundu. Gen üretimi ile ilgisi olmasa bile, kesinlikle dernekle ilgiliydi. Gizemli Örgütü kapsayan önceki olay için durum böyle değil miydi? Derneği kurtarmak artık bir katkı olarak görülmüyor mu?"
Bazıları tatminsiz hissediyordu.
Katkı puanlarının alınabileceği üç ana yöntem vardı: gen üretimine yardımcı olan faaliyetler, Gen Üretim Derneğine yardım eden faaliyetler ya da dünyaya yardımcı olan faaliyetler.
Hangi katkıyı yaptığına bakılmaksızın, bu kişinin şerefi ve onuruydu. Mükemmellik ödülü sadece gen üretimiyle ilgili katkıları dikkate alırsa, bu tamamen haksızlık olurdu.
Ancak bu görüşe sahip insanlar oldukça küçüktü. Çoğunluk sadece gen üretimi ile ilgili katkıların dikkate alınması gerektiği konusunda hemfikirdi. Sonuçta, kişinin derneğe veya dünyaya katkısı geri kalanların hissedemediği veya göremediği bir şeydi. Sadece gen üretimi ile ilgili katkılar herkesin açıkça görebileceği bir şeydi.
Bu işlerin gerçeğiydi. İnsanlar sadece onlara fayda sağlayan şeyleri önemsiyorlardı.
Şu an itibariyle, mükemmellik ödülünün alıcısı için değerlendirme süresi resmen başladı.
Lan Jingling'in katkı puanları halen yüksek seviyelerde seyrediyordu. Ancak, diğer sıralamalardaki insanlar da onu yakından takip ediyordu. Herkes, sayısız kişiyi çekmek için araştırma sonuçlarını duyuruyordu.
Rekabet hâlâ yoğundu; ancak artık protesto yoktu.
"Rekabet çok yoğun."
"Evet. Chen Feng burayı karıştırmadan işler böyle olmalı."
"Doğru. Hey, her zaman okumak istediğim araştırma makalesi birkaç gün önce indirime girdi! Orijinal fiyat 100 katkı puanıydı, ama şimdi sadece 38 katkı puanı!"
"Aynı şey dikkat ettiğim araştırma makalesi için de geçerli."
Herkes heyecanla tartıştı.
Şu anda, Yıldız Şehri'nin merkezine büyük bir ekran kuruldu. Sol sütunda, en iyi yüz üreticiyi listeleyen katkı puanlarının sıralaması vardı. Lan Jingling hala ilk sıradaydı. Sağ sütunda, en popüler araştırma makalelerinin listesi vardı ve orada listelenen şey, popülerlik açısından ilk 100 sıralamasıydı. Bunlar arasında en popüler araştırma makalesi, yalnızca satışlardan 100.000 katkı puanı gibi korkunç bir rakam kazanmıştı.
----
Birincilik: Kendi Gen Silahlanmanızı Nasıl Üreteceksiniz?
Yazar: Lan Jingling
Fiyatı: 30 Katkı Puanı
Satılan Hacim: 1.000.000 set
----
"Gerçekten bu araştırma makalesi."
"Kıdemli Lan gerçekten güçlü."
Herkes ağıt yaktı.
Birisi alaycı bir şekilde gülümsedi, "Orijinalde 60 katkı puanı olan makale, promosyonla yarı fiyatına indirilmiş. Bu makalenin bu gibi durumlarda satılmaması nasıl mümkün olabilir?"