Bölüm 326: Tek Atışta Vurmak

953 110 17
                                    



Şafak Şehri adlı bir yerde , yerel olarak en iyi güçlerden biri olan Wang* ailesi adında bir aile vardı. Buradaki bu aile, yerel güçler arasında, şehirdeki Genetik Birliğin şubesinden sonra ikinci sırada yer alıyordu. Her zaman yasalara uyan bir aile olarak biliniyordu. Kimsenin bilmediği bu aile aslında Gizemli Organizasyon'un bir yan ailesiydi.

ÇN: Buradaki Wang ailesi ile Altın Şehir'deki Wang ailesi aynı değil. Çince de yazılışları farklı, okunuşları aynı olabiliyor.

"Bildiriyi aldık mı?"

"Evet."

"Sonunda... bu seferki kontenjan ne kadar?"

"Üç!"

"Üç... mhm. O zaman, Wang ailemizin en yetenekli üç çocuğunu gönderin. Bu sefer, onların saflarında ailemizden birisi de olmalı."

"Evet, ailemize daha fazla kaynak tahsis etmenin tek yolu bu."

Wang ailesinin üst seviyeleri bir tartışma içindeydi.

"Wang Zhong nerede?"

"Sanırım yine yok."

"Böyle önemli bir toplantıya bile katılmamaya cesaret mi ediyor?"

"Daha anlayışlı olun. Hepinizin kendi çocukları var. Ona gelince, uzun yıllar sonra bile, hala bir çocuk sahibi olamadı. Ancak, bu toplantının onunla pek bir ilgisi yok. Onu kendi haline bırakın."

"Bu doğru."

Herkes iç çekti.

Wang Zhong, Wang ailesinin ilk çocuğuydu. Şu anda 40 yaşındaydı. Korkunç bir savaş gücüne sahip ve oldukça iyi bağlantılara sahip bir kişiydi. Ancak, beklenmedik şeyler olmasaydı, gelecekte Wang ailesinin lideri olurdu. Ne yazık ki, bunca yıl sonra bile bir varisi yoktu.

"Sanırım Wang ailesinin gelecekteki lideri henüz kesin değil."

"Doğru..."

"Sonuçta, bir varisi yok. Liderin pozisyonu ona verilse bile, gelecekte..."

Bazıları tartışmaya başladı. Onlar da böyle bir şeyin gerçekleşmemesi için dua ediyorlardı.

Herkes, çocuğunu Gizemli Organizasyona sokmaya çalışmakla meşguldü. Eğer çocukları Gizemli Organizasyonda başarılı olsaydı, ailelerinin statüsü de yükselirdi.

Yakında toplantı sona erdi, potansiyel adaylara karar verildi. Alınan kararlara göre, bu çocuklar üç gün içinde gönderilecekti.

"Onları iyi eğitin. Eğer savaş gücü kadar basit bir şeyi bile geçemezlerse, bizi utandırmak için onları göndermeye gerek yok."

"Anlaşıldı."

Herkes bunu kabul etti.

Sayıları telafi etmek için niteliksiz bir aday göndermek yerine, adayı kendileri eleyebilirdi.

Yakında, adayları filtrelemeye başladılar.

Onları şaşırtan asıl şey, Wang Zhong'u tüm gün boyunca görülmemesiydi.

"Bu adam nereye gitti?"

Herkesin kafası karışmıştı.

Şu anda, onlara şaşırtıcı bir haber geldi: Wang Zhong komşu şehrin Zhang ailesine gitmiş ve Zhang Yue ile savaşmıştı. Orada oldukça korkunç bir savaşın patlak verdiği söyleniyordu.

The Strongest Gene [2]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin