B-sınıfı...
Chen Feng önündeki Android'e baktı. Sorumlu kişi ona bunu söylemese bile, Android'in gücünü hissedebiliyordu. Ancak, eğer bu şekilde pes ederse, bu konuda çok büyük pişmanlık duyardı.
Chen Feng iç çekti. Bu, on kat katkı puanına eşdeğer bir şeydi…
Katkı Puanı, Genetik Birliğin ödül sistemlerinde kullandığı ana sistemdi. Birisi, görev tamamladığı sürece, belirli bir miktar katkı puanı kazanacaktır. Katkı puanlarını kullanarak, kişi istediği şeyi değiştirebilirdi.
Ve en cömert katkı puanları, sertifikaları geçerek elde ediliyordu.
F-sınıfı sertifikasyon: 10 puan!
E-sınıfı sertifikasyon: 100 puan!
D-sınıfı sertifikasyon: 1000 puan!
C-sınıfı sertifikasyon: 10.000 puan!
B-sınıfı sertifikasyon: 100.000 puan!
…
A-sınıfı sertifikanın vereceği katkı puanı, önceki sınıfın sertifika puanından birkaç kat daha fazlaydı. Genetik Birlikteki her üyenin, sertifikaları geçmek için ellerinden gelen her şeyi yapmalarının sebebi buydu. Kişi yeni bir sınıfa girdiği ve sertifikayı geçtiği sürece, muazzam miktarda puan elde edebilirdi. Bu puanları, daha sonra güçlerini büyük ölçüde arttırmak için öge alışverişinde kullanabilirlerdi.
Bu puanlar kullanılarak her türlü şey elde edilebilirdi.
Örneğin, D-sınıfı ruh eğitim odası, kişinin ruh niteliğini büyük miktarda artırabilen bir odaydı. Dahası, aynı zamanda kişinin ruhsal kontrolünü ve istikrarını artırmasına yardımcı olacaktır. Bu odayı kullanmak, her saat 100 puan tüketiyordu.
Başka bir örnek, her türlü gizli sanatlardı. Gen Üretim Derneği'ndeki puanları kullanarak, her türlü gen silahlanma formülünü elde etmek mümkündü. Burada, Genetik Birlik'te ise, her türlü gizli sanatı elde etmek mümkün olacaktır.
Bunların dışında, burada puanları kullanmanın çok sayıda yöntemi vardı.
Chen Feng, şu anki hedefinin ne olduğu çok iyi biliyordu. Şu anda 6000 puan ruhsal enerjiye sahipti. D-sınıfı ruh eğitim odasında bir süre antrenman yapacak olsaydı, ruhsal enerjisi muazzam bir şekilde artacaktı. Gen güçlendirme için Ahşap Rakunlar, artık onun üzerinde işe yaramıyordu. Bu, onun kendini geliştirmesi için en uygun yöntemdi.
Tabii ki bütün bunları yapmak için, katkı puanları gerekiyordu. C-sınıfı sertifikasyonun katkı puanı çok mu fazlaydı? Chen Feng söz konusu olduğunda, onun ihtiyaçlarına göre oldukça küçük bir miktardı. Yüksek bir hızda gelişmek istiyorsa, B-sınıfı sertifikayı geçince verilen katkı puanlarını almak zorundaydı.
Chen Feng heyecanlanmaya başladı. "Bunu geçme şansım yok değil."
Ne olursa olsun denemek zorundaydı. Zaten kaybedecek bir şey yoktu.
"Meydan okumaya devam etmek istiyorum!" Chen Feng tereddüt etmeden belirtti.
Sorumlu kişi iç çekti. "İyi."
Gelecekte, böyle şeyler düşünmemesi için şu anda denemesine izin vermek daha iyiydi.
Shua!
Bir kez daha, Android ortaya çıktı.
Meydan okuma başladı!
Hum—
Kırmızı bir parlaklık yayıldı. Android hamlesini yapmak üzereydi. Chen Feng derin bir nefes aldı. Bu Android son derece güçlüydü. Güç seviyesindeki eşitsizlik çok fazlaydı. Ancak Android’in sayısız avantajına rağmen, normalde zayıflık olarak kabul edilmeyen bir zayıflığa sahipti. Bu, Chen Feng'in daha önce karşılaştığı bir şeydi.