Genetik Birlik'te, Gizemli Organizasyon'un ani patlaması herkesi şaşkına çevirdi . Genetik Birlik hızla tepki gösterdi ve doğrudan gelen saldırıları zorlukla engelledi. Ancak, Chen Feng'e son dakikada çok fazla yardım sağlayamadılar.
Sayısız yeteneğin mutasyonuyla oluşan bu saldırı son derece güçlüydü.
Şu anda, Genetik Birliğin üstündeki gökyüzünün rengi tamamen değişti. Gökyüzünde uçsuz bucaksız bir enerji yayılıyor ve izleyenlere tuhaf bir baskı hissi veriyordu.
"Chen Feng bitti..."
Herkesin kalbi titredi.
Hepsi, Chen Feng'i korumada başarısız olacaklarını zaten biliyordu. Ancak, bunun bu kadar hızlı olacağını asla hayal etmemişlerdi.
"Bu olamaz!"
Bazıları dişlerini sıktı. "Chen Feng ölecek olsa bile, düşmanlardan birkaçı da onunla birlikte ölmeli. Aksi takdirde, Genetik Birlik bir şaka haline gelir!"
"Evet."
Herkes şaşkınlıklarından uyandı.
Doğru, Gizemli Organizasyon'un Chen Feng'in hayatını bu şekilde almasına izin verirlerse, Genetik Birlik yüzünü nereye koymalı? Önceki Gizemli Öldürme Komutu sırasında, kayıplarını telafi etmek için en azından 10 tane A-sınıfı uzmanı öldürmeyi başarmışlardı.
Öldür!
Öldür!
Öldür!
Genetik Birliği'nin uzmanları çılgınca saldırmaya başladı.
Ancak bu sefer, kendilerinden oldukça uzakta olan Gizemli Organizasyon'un sorumlu üyeleri hiç rahatsız olmadı.
"Hedefin yeri tespit edildi mi?"
"Evet, Chen Feng o salonun içinde."
"Güzel, kilitlenin!"
"Kilitleme tamamlandı!"
Ji Feng sakince emir verdi, "O zaman... başlayalım."
Bang!
Sonunda, saldırı Genetik Birliğe doğru inmeye başladı. Uzun süredir gökyüzünde olan ve birbiriyle kaynaşan sayısız yetenek nihayet alçalmaya başladı!Savunma bariyeri olmadan, Chen Feng bu saldırıyı engellemek için neyine güvenebilirdi?
Kendine güvenmek mi? Bu sadece bir şakaydı.
Bu seviyedeki bir saldırı, A-sınıfının bile savunamayacağı bir şeydi. Ji Feng bu görevin başarısını garanti altına almak için, normalde A-sınıfı savaşçılara karşı kullanılan saldırılar hazırlamıştı. Şu anki hedefleri Chen Feng'e gelince, o sadece C-sınıfı idi!
Herhangi bir şekilde direnemezdi.Yine de şaşırtıcı bir şekilde, görünüşte korkunç olan saldırı alçalırken Chen Feng'in bulunduğu salonun üzerinde mavi bir ışık tabakası belirdi.
Hum -Sayısız parçacığın parladığı görülebiliyordu. Herkesin beklentilerinin dışında, bu mavi parçacıklar ince bir bariyer oluşturmak için bir araya geldi ve gökyüzünden gelen saldırıyı engelledi.
???
Ji Feng aniden ayağa kalktı. "Bu... Deep Blue's Sea? Genetik Birlik Chen Feng için fonlarını harcamaya istekli mi? Chen Feng'e yardım etmek için her şeyi harcamayı mı planlıyorlar?"ÇN: Derin Mavi'nin Denizi
Deep Blue's Sea, lanet türü yeteneklere karşı son derece güçlü bir savunma bariyeriydi. Her türlü "fiziksel olmayan" saldırıya karşı savunma yeteneğine sahipti.
Tek zayıflığı, aşırı pahalı fiyatı ve aktifleşme süresinin kısa olmasıydı.
Çok güçlü ve ürkütücü olduğu için, bu öğe sadece bir saniye gibi kısa bir süre aktif kalabiliyordu. Üstelik çok pahalıydı.Normalde, birisi bunu sadece hayatı pahasına kaçarken veya düşmanının lanetin kullanacağını hissettiği zaman kullanırdı. Bu şeyi etkili bir şekilde kullanmak için bir miktar tahmin de gerekiyordu. Sadece muazzam bir savaş deneyimi olan yaşlılar, öldürme lanetinin serbest bırakılacağı zamanı doğru tahmin edebilirdi.