Bölüm 244: Gizemli Köy

856 124 5
                                    







"Hepiniz..."



Tam Chen Feng konuşmak üzereyken,



"Ah Ah!"



Endişeli bir bağırış onu kesintiye uğrattı.



Hu!



Benzersiz malzemelerden yapılmış büyük bir ağ, aniden ortaya çıktı ve kabini sardı. Chen Feng ve Xu Fei kabini terk edemeden önce, ağın içerisinde sıkıştılar. Daha sonra, ellerinde çatal* gibi her çeşit silah taşıyan insanlar ortaya çıktı ve acımasızca Chen Feng ve Xu Fei'ye baktı.




ÇN: Muhtemelen buradaki çataldan kasıt, 3 başlı mızraklardan.




"Bu insanlar..."



Chen Feng'in kalbi titredi.



Ancak şimdi, bunların insan gibi görünmesine rağmen, her birinin normal bir insana kıyasla biraz farklı olduğunu fark etti. Bu insanlar için doğru terim "mutantlar" idi!



Kalabalıkta, kafasında plasenta* gibi bir şey olan bir ahtapot mutantı bile görülüyordu. Ayrıca, pembe tenli ve keskin bir kurşun kalem gibi başı olan bir insansı bile vardı...




ÇN: Plasenta tuhaf bir şey. Google'den bakın.



Buradaki tüm yaşam formları tuhaftı. Görünüşte insan gibi görünüyorlardı ama aslında insan değillerdi.



Shua!



Chen Feng vücudundaki enerjiyi kullanmaya çalıştı, ama başaramadı. Burası, Donmuş Denizin derinliklerindeki bir köydü, bu yüzden Donmuş Denizin kısıtlaması altındaydı. Donmuş Denizin etkisi altında, her türlü yetenek çözülecekti. Bu nedenle, burada herhangi bir yeteneğin kullanılması imkansızdı. Tabii...



Aniden.



Whoosh!



Whoosh!



Büyük ağ sıklaştı. Chen Feng ve Xu Fei doğrudan yukarı çekildiler.



Xu Fei dehşete düşmüştü. "Kahretsin, bu da ne demek oluyor?"



Chen Feng başını salladı. "Kim bilir."



Bu tür yaşam formlarının Donmuş Denizin derinliklerinde var olduğunu kim hayal edebilirdi? Ayrıca, kaplumbağadan kaçtıktan hemen sonra başka bir tehlikeyle karşılaşmasını hiç beklemiyordu.



Bu adamlar...



Chen Feng gözlerini daralttı. Tek umut, bu insanların kendi dillerini anlamasıydı.



"Merhaba, Merhaba, Merhaba? Büyük kardeş?" Xu Fei ağzını açtı. "Hahaha, oradaki bir çift el oldukça ilginç görünüyor. Boks eldiveni gibi görünüyor... Hahaha. Böyle bir mutasyona sahip olmak için hangi genle kaynaştınız? Konuşamıyor musunuz? Hmm, bir tahminde bulunayım... Yengeç mi? Haklıyım, değil mi? Hahaha. Ve sen, sarı renkli adam..." Xu Fei durmaksızın saçmaladı.



Şaşırtıcı bir şekilde, şu anda, birisi soğuk bir şekilde konuşmadan önce yürüdü ve ona baktı. "Ağzından daha fazla saçmalık çıksın ve seni hemen keseyim."



Xu Fei şaşkına döndü. "S*ktir! Konuşmayı biliyor musun?"



Bu adam cevap olarak soğuk bir şekilde homurdandı. "Hmph."

The Strongest Gene [2]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin