"Ciddiyim. Bütün bu güç, sadece benim ellerimde gerçek değerini gösterecektir. Daha önce görmedin mi? Bu yüksek kalitede bir güç, yaşam gücü!" Ming Yue kederli bir şekilde devam etti, "Onu o lanet olası küçük yılanın elinde bırakmak sadece zaman kaybı! Nasıl kullanılacağı hakkında hiçbir fikrin yok! Bu sadece israf! Eğer böyle bir güce erişme şansımız varsa, neden boşa harcayalım? Böyle bir güçle, o lanet yılanın yapabileceği tek şey, insanlara çarpmak için etrafta dolaşmaktır. Bir yaşam formu olabilir, ama zekası çok düşük!"
Ming Yue tatminsizdi.
Chen Feng umursamıyor gibiydi. "Bence bu şekilde oldukça iyi." Ne olursa olsun, kesinlikle Ming Yue'nin özgürlüğünü veremezdi. Bu kadın çok tehlikeliydi!
"Hmph!"
Chen Feng'i ikna edemediğini ya da öldüremediğini fark eden Ming Yue, nefes nefese kaldı ve öfkeyle çizgi romana geri döndü. Burada kısıtlandığından, kendi dünyası daha iyiydi. Chen Feng'e gelince...
"Hmph. Hepiniz öldüğünde geri döneceğim," Ming Yue nezakete dair bir iz olmadan konuştu. Evlilik bağı güçlü olmasına rağmen, hem o hem de Xiao Ying iki ayrı dünyada olsalardı, bağ işe yaramazdı. Sadece Chen Feng ve o lanet yılan öldükten sonra geri dönmeye karar verdi.
Shua!
Silueti kayboldu. Wang Chun'a gelince, bu sahneyi şaşkın bir ifadeyle izledi.
Ming Yue'nin bu dünyaya gelme eylemini kontrol edemiyordu. Geri dönerken bile, ona söylemiyordu. Şu anda, Ming Yue'nin her iki dünya arasında seyahat etmek için kullandığı kişisel kapısından başka bir şey değildi. Üstelik, otomatik bir kapıya benziyordu.
Chen Feng omzuna dokundu. "Merak etme. Kimsenin kaderinde, böyle bir uzmanı kontrol etmek yok."
Wang Chun acı bir şekilde gülümsedi. "Biliyorum."
Bu, çağrısının bile kendisiyle herhangi bir ilişkisinin olmayacağını ilk kez fark etmesiydi. Her şeyden önce, yeteneği her şeye kadir değil gibi görünüyordu.
Shen Wei alaycı bir şekilde gülümsedi. "Hmph. Döndüğümde ona bir ders vereceğim."
Sadece bu sözlerle Wang Chun'un kalbi biraz daha iyi hissetti. En azından... en azından Shen Yi ve Shen Wei kardeşler onun yanındaydı. Kristal Saray dünyasında, Shen ailesi grubunun bir parçası olarak sayılıyordu. Cehennem ırkına gelince? O taraftan kimseyi çağırmayacaktı.
Yakında, Cehennem Başkenti'nden ayrıldılar ve yollarını ayırdılar.
Wang Chun ve Xu Fei, rapor vermek için Genetik Birliğe geri dönerken, Chen Feng de Yıldız Şehri'ne döndü. Derneğe rapor verdikten sonra, tüm dernek bir kargaşaya girdi. Tüm bu zaman boyunca inzivada olan bazı yaşlılar bile inzivadan çıktığı söyleniyordu.
Hem Cehennem Başkenti hem de Gizemli Organizasyonla ilgili bilgiler kıyaslanamaz derecede büyüktü.
Bazıları ondan şüphe etti. "Cehennem Başkenti'nde Necromancy sanatının olduğunu mu söylüyorsun? Oradaki insanlar yüzyıllardır reenkarnasyonda mı kaldılar? Bu dünyada böyle bir yetenek var mı? Bu gerçek mi?"
Cevap olarak, Chen Feng sadece aldığı kayıtları yayınladı.
"Kahretsin, aslında gerçekmiş."
"Yasak reenkarnasyon sanatı..."
"Bu şey çok korkunç!"
"Sadece eksik bir yetenek olsa bile, değeri son derece fazla."