Bölüm 276: Dönüşteki Kayıp!

787 122 11
                                    


Düzenleyici: YunusKurnaz




Chen Feng öksürdü ve yavaşça konuştu, "Bana bu kadar yakın durma."

"Teehee, utanıyor musun?" Genç bayanın hafif bir gülümsemesi vardı ama gözlerinde kurnaz bir ifade belirdi. "Vücudunda son derece tanıdık bir koku var ve sana yakınlaşmaya engel olamıyorum."

Chen Feng ciddiyetle, "Bu benim vücut kokum," dedi.

Genç bayan: "..."

Wu Hui: "..."

Yüzün nerede?

Bang!

Bang!

Sarayın önündeki savaş hızla ilerliyordu.

Rakiplerden bazıları onlara yaklaşmaya çalıştı. Ancak, Chen Feng tarafından doğrudan dövüldüler. Ne şaka ama. Chen Feng'in kimliğini kabul etmeyi reddettikleri için, Genetik Birliğin üyeleri olan kimliğinizden rahatsız olmayacaktı.


Genç bayan hayranlıkla "Çok güçlüsün," diye haykırdı.

Sadece kişisel savaş gücü ölçülseydi, Chen Feng buradaki en güçlü kişiydi ve A-sınıfının zirvesinde bir savaş gücüne sahip olacaktı.

Chen Feng, yanıt olarak sadece gülümsedi. "Hehehe."

Başka bir Genetik Birlik uzmanı onlara yaklaştı. "Gel ve benim için geber!"

Chen Feng'in gözleri soğuk bir şekilde parladı. "Çek git!"

Hum-

Etrafa kan sıçradı. O genetik savaşçı doğrudan Chen Feng tarafından öldürüldü.

Anında, bölgedeki atmosfer boğucu hale geldi.

Diğer genetik savaşçılar, Chen Feng'e acımasızca baktı ve sonunda ona saldırmamaya karar verdiler. Bunun yerine, çayır kurduna ve diğer devasa canavarlara odaklandılar.

Genç bayanın gözleri parladı. "Vay!"

Çok güçlü!

Anılarında, bu kadar güçlü genetik savaşçılar normalde büyükbabası olacak yaştaki, 50 veya 60 yaşındaki insanlar olurdu. Bir dahi bile bu güç düzeyine ulaştığında normalde 40 yaş civarında olacaktır. Chen Feng'e gelince... o sadece 18 yaşlarında görünüyordu! Ondan sadece üç yaş büyük!

O anda, genç bayanın kalbinde bir tür romantizm tohumu ekilmiş gibiydi. Hangi kız, tehlike anlarında kendisini kurtarmak için bir kahramanın rakipsiz bir tanrı gibi gökten inmesini istemezdi ki? Bu rakipsiz kahraman şu anda Chen Feng idi.


Savaş alanında sayısız zayiat vardı, ancak hiçbiri Chen Feng'e yaklaşamadığından, Chen Feng sakince düşünmeye devam etti. Tek başına, bütün bir orduya eşdeğerdi!


Uzun bir süre sonra savaş sona erdi. Genetik Birliğin orijinal planı, bu genç bayanı alıp götürmekti. Acı bir savaşa girmek hiçbir zaman planlarının bir parçası olmamıştı. Ancak, Chen Feng'in buradaki varlığı nedeniyle, önce o devasa canavarlardan kurtulmaktan başka seçenekleri yoktu.

Sayısız zayiatın ardından ve feci bir kayıp yaşadıktan sonra, nihayet o devasa canavarlardan kurtulmuşlardı. Bununla birlikte, kalan savaş güçleri de şu anda en düşük seviyedeydi.

Çayır kurdu küçümseyici bir şekilde, "Savaşmaya devam etmeyi planlıyor musunuz?"

"Peki ya savaşmaya devam edersek?" Aniden, havada bir kişi belirdi. Bu kişi Genetik Birlik'ten bir takviyeydi. 25 ya da 26 yaşlarındaymış gibi görünen tek bir kişiydi. Savaş gücüne gelince... A-sınıfının zirvesiydi!

Bir süper uzman ortaya çıkmıştı!

"Sadece senin tarafında takviye olduğunu mu düşünüyorsun?" çayır kurdu küçümseyici bir şekilde konuştu.

Bu zaman diliminde meydana gelen olaylara ilişkin anlayışına dayanarak, tam olarak şimdi...

"O zaman savaşalım!" Yeşil bir parıltıyla, aynı derecede genç olan başka bir dahi ortaya çıktı.

Alnında, yeşil bir kristal titriyordu ve ona, son derece heybetli bir görünüm veriyordu.


'Nihayet burada!' Çayır kurdunun kalbi titredi. 'Kıdemli Lu! Genç metresin gelecekteki kocası!'

Gökten indi ve herkesin önüne geçti. Sessizce arkasını döndü ve genç bayana baktı ve sakince "Ben buradayken kimse sana zarar veremez."

Genç bayan: "..."

Shua!

Arkasını döndü ve Genetik Birlik'ten gelen deha ile savaşa başladı. Işık huzmeleri durmadan etraflarında dönmeye başladı.

Ancak genç bayan, sanki bir aptala bakıyormuş gibi ona bakıyordu.

'Bekle,'

Çayır kurdunun ifadesi değişti. Zaman çizelgesinde aldığı açıklamaya göre olay örgüsü şöyle gelişmeliydi: Genç bayan bir tehlikeyle karşılaştı ve çıkmaza girdi. Sonra, Kıdemli Lu ortaya çıktı ve genç bayanı kurtardı ve bu süreçte güzelliğin kalbini ele geçirdi. Ancak genç bayan, kendisine yapılan gizli saldırı nedeniyle ağır yaralandı. Bu nedenle, daha sonra yıllarca hasta kaldı ve sonunda ortadan kaybolmadan önce zamanın gücünün azalmasına neden oldu.

Bu kurdun zamanda yolculuk yapmasının nedeni, gizli saldırıyı önlemek ve genç hanımı kurtarmaktı. Burada olmasının tek nedeni buydu! Diğer her şey var olmaması gereken bir şeydi.

Efendisinin emrine göre, genç bayanı korumak dışında, zaman çizelgesine müdahale etmemeliydi. Bu nedenle, bu zaman çizelgesindeki diğer olayları etkilemek yerine devasa canavarları Genetik Birliğe direnmeye çağırdı.

Özel isim levhasına sahip olan Chen Feng'in savaşa katılmasına bile izin vermemişti. Chen Feng'in yaptığı tek şey genç bayanı korumaktı, hepsi bu.

Ancak... beklenmedik bir şey olmuştu! Chen Feng tarihi mi değiştirdi?

Hayır hayır hayır. Hiçbir şey yapmasına gerek bile yoktu. Sadece orada durması gerekiyordu ve zirve A-sınıfı savaş gücüne sahip, 18 yaşında yakışıklı bir görünüme ve kaygısız bir kişiliğe sahip, aynı zamanda zeki ve bilgili bir kişi. Bütün bunlar, tarihin bu akışını değiştirmesi için yeterli değil miydi? Ona kıyasla, 25 ya da 26 yaşındaki Kıdemli Lu, sadece faktör dışı bir çekiciliğe sahipti.

The Strongest Gene [2]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin