Bölüm 361: Gerçek Kehanet

633 101 2
                                    


Düzenleyici: YunusKurnaz



Başarılı! Chen Feng, Şanslı Aura'yı kullanarak, evet ya da hayır cevabı yerine tam bir kelime seti oluşturmayı başarmıştı. Tang Lan'ın sözlerini sadece bir saniye önce tahmin etmiş olsa da, yine de bu büyük bir başarıydı.


Bu yeni yeteneğin işlevi kelimeleri tahmin etmek kadar basit değildi. Ya Chen Feng başka bir şey öğrenmek isterse? Örneğin, Tang Lan'ın sırlarını? Tang Lan'ın kaç sırrı vardı? Gizemli Organizasyon'un lideri kimdi? Elmas kulübünde kaç üye vardı? Hayır, bekle, sorulacak doğru soru, orada bir yerlerde alnında elmas olan kaç kişi olduğuydu? Tüm bunları Şanslı Aura'yı kullanarak çözebilirdi. Yeterli şans değerine sahip olduğu sürece, Chen Feng her şeyi öğrenebilirdi.

Bu bilgi toplama yöntemi, her şeyin temeli olacaktır. Bununla Chen Feng, bilmek istediği neredeyse her şeyi öğrenebilirdi. Doğal olarak, tüm bunların gerçekleşmesi için yeterli şans değerine ihtiyacı vardı. Chen Feng, bu yeteneğe atıfta bulunmak için daha basit bir terim kullanmaya karar verdi: Gerçek Kehanet.

----

Yetenek: Gerçek Kehanet

İşlevi: Kullanıcının istediği herhangi bir bilgiyi elde edebilir.

Tüketim: Bu yeteneği güçlendirmek için sadece şans değeri kullanılabilir.

----

"Denemeli miyim?"

Chen Feng için son derece cazipti.

Chen Feng bu yeteneği yarattığına göre, bu yeteneğin ne kadar güçlü olduğunu tam olarak anlaması gerekiyordu. Şans değeri tüketimi kelime sayısı ile ilişkili olur mu? Bu araştırmaya değer bir şeydi. Şu anda, bu yeni yeteneği test etmek için önünde mükemmel bir hedef vardı. Bunları düşünürken Chen Feng gülümsedi.

Tang Lan kaşlarını çattı. "Neye gülüyorsun?" Bu Wang Feng her güldüğünde tüyleri diken diken oluyordu.

Chen Feng başını kaşıdı. "Hiçbir şeye."

Shua!

Işık, gözlerinin önünde dönmeye başladı ve bir kez daha Gerçek Kehanet'i harekete geçirdi.

İlk Test: Tang Lan'ın geçmişte kaç kız arkadaşı vardı? Chen Feng içten içe sordu. Bununla birlikte, Gerçek Kehanet, Şanslı Aura aktive edilirken çalışmaya başladı ve sonucu Chen Feng'e iletti.

Şans değeri tüketimi: 5 puan

Sonuç: 0

Chen Feng: "..."

Sıfır mı? Buradaki sıfır, Şanslı Aura'nın başarısızlığını göstermiyordu. Aksine, Tang Lan'ın daha önce hiç kız arkadaşı olmadığı anlamına geliyordu. Bu ifşa ile, Chen Feng zaten oldukça yaşlı olan Tang Lan'a bir kez daha bakarken, bakışları yumuşadı. 'Ne kadar zavallı bir adam, sonsuza dek yalnız kalacak.'

Chen Feng, bazı önemli sorular sormaya başladı.

İkinci Test: Tang Lan, Gizemli Organizasyon'a hiç ihanet etti mi?

Shua!

Yakında geri bildirimi aldı.

Şans değeri tüketimi: 10 puan

Sonuç: Hayır.

Chen Feng: ...

10 puanlık şans değeri?

Geri bildirimde kullanılan kelime sayısı önceki soru ile aynıydı. Tüketim neden 5 puan arttı? Dahası, bu seferki sorusu ilk sorudan daha kısaydı. Öyleyse neden ikisinin tüketimi de aynı değildi?

Üç farklı tüketim, üç farklı soru. Bunun nedeni neydi? Chen Feng kaşlarını çattı. Daha fazla test yapması gerekiyormuş gibi görünüyordu. Emin olmadığı teorilerle karşılaştığı zaman, sadece çok fazla test yaparak şüphelerini giderebilirdi. Dolayısıyla, Chen Feng'in beyninde sayısız soru ortaya çıktı.

Tang Lan kaç yaşında? Tang Lan'ın babasının adı ne? Tang Lan'ın iç çamaşırının rengi ne? Ve bunun gibi birçok soru.

Aklına gelebilecek her türlü soruyu sordu. Sonunda, yeteneğini aynı kişi üzerinde kullanırken, soru ne kadar özel ve gerçek ne kadar gizli olursa, tüketimin o kadar yüksek olduğunu keşfetti.

"Neden?"

Chen Feng tefekkür içinde kaldı.

Tang Lan'ın, şans denen bu gizemli gücü kullanırken bile, kalbinin derinliklerinde bazı sırlar saklaması yüzünden mi şans tüketimi bu kadar fazlaydı?

The Strongest Gene [2]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin