Çok sayıda insan için, Gizemli Öldürme Komutu aptalca bir şeydi. Kayıpları telafi bile etmeyen bir hedefe ulaşmak için büyük miktarda kaynak ve insan gücü harcamak... Nasıl göründüğüne bakılmaksızın, bu, Gizemli Organizasyona herhangi bir fayda sağlamayan eylemdi. Aslında, kendi mezarlarını kazmaya benziyordu.
Ji Feng için, bu oldukça faydalı bir şeydi.
Ji Feng'in yüzünde bir gülümseme belirdi. "Ne güzel bir sektörel çatışma."
Birliğin içindeki farklı gruplar arasındaki çatışmalar nedeniyle, birçok kişi Chen Feng'in öneminden bahsetmesine rağmen, hala onun hakkında rahatsız olmayan kişiler vardı. Chen Feng'in çok önemli biri olmadığına ve onu korumak için çok fazla kaynağın tüketilmesine değmeyeceğine inanıyorlardı. Her bir fon tahsisinin onaylanmadan önce sıkı denetimden geçtiği bilinmek zorundaydı. Chen Feng'i korumaya gelince... Özellikle bu lanetlere karşı çok fazla fon gerekli olacaktır.
Chen Feng'in tüm bu süre boyunca Genetik Birlik'ten hiçbir şekilde koruma alamamasının nedeni buydu.
Böylesine büyük miktarda fon kullanmak için çok sayıda tartışma gerekiyordu. Her türlü yaşlı kişi de oy kullanmak zorunda kalacaktı. Birçok insan, buna karşı oy kullanmak için herhangi bir mazeret bulamadı, ancak bununla başa çıkmak için daha basit bir yöntem seçtiler: onu çekmek.
Bu nedenle, şimdiye kadar, bu fon kullanımı hala onaylanmamıştı.
Alınan tek önlem oldukça basitti. Yakınlarda görev yapan Genetik Birlik üyeleri, Birliği korumak ve mümkün olduğunca çok sayıda düşman öldürmek için geri çağrıldı. Diğer önlemlere gelince, Chen Feng kendine güvenmek zorundaydı.
Bu nedenle, en başından beri, birçok insan bu Gizemli Öldürme Komutu'nun nihai sonucunu biliyordu: Gizemli Organizasyon çok sayıda A-sınıfı uzmanı kaybedecekti. Genetik Birlik bu sonuçtan memnun olacaktı. Chen Feng'e gelince, ölmüş olurdu. Gizemli Organizasyon da aynı şekilde memnun olacak ve bundan sonra hareketlerini durduracaktı. Her iki taraf da nihai sonuçtan memnun olacaktı. Bu, önceki Gizemli Öldürme Komutu'na benzerdi.
Bu, Genetik Birlik'teki insanların Gizemli Öldürme Komutu'na karşı kayıtsız tutumundan oldukça açıktı.
Hiçbiri bundan korkmuyordu. Daha doğrusu, bunu dört gözle bekliyorlardı.
Çoğu için bu, düşmanlarına ve Genetik Birlik'teki diğer gruplara saldırmak için en iyi fırsattı.
Ji Feng güldü. "Genetik Birlik..."
Genetik Birlik, Gizemli Organizasyondan daha büyük, son derece büyük bir organizasyondu. Ancak, içindeki farklı gruplar ve üyelerine tanınan sözde özgürlük nedeniyle, farklı sorunları ele almadaki verimlilikleri Gizemli Organizasyona kıyasla oldukça eksikti.
"Patron, Chen Feng'i korumak istemedikleri için, neden bunun yerine öldürme lanetlerini kullanmıyoruz..." birisi önerdi.
Pa!
Ji Feng'in eli, konuşan kişinin yüzüne indi. "Bu insanlar iç mücadelelere karışmış olsalar da, hepsinin aptal olduğunu mu düşünüyorsun? Chen Feng'in çevresinde en az 20 tane A-sınıfı uzman vardır. Doğrudan saldırılar için yeterli suikastçı göndermezsek, lanetlerin bu A-sınıfı uzmanlar tarafından engellenmeden önce Chen Feng'e ulaşacağını mı düşünüyorsun?"
"Hepsini engelleyemezler, değil mi?" bu kişi haksızlığa uğramış bir şekilde söyledi. "Dahası, hala büyük miktarda mesafeyi görmezden gelen ve alanı göz ardı eden yetenekler var. Sadece küçük bir kısmının Chen Feng'e inmesi gerekiyor. Savunmasız Chen Feng..."