29

121 6 113
                                    

🎼 Arctic Monkeys - Do I Wanna Know? 🎼

Yağız, 06.11.2017

(yagizgurpinar35): utkuvstheplanetearth, atakoleji_itiraf tarafından paylaşılan bir gönderiyi sana gönderdi. şimdi

yagizgurpinar35: hassssiiktirrrrr kim yazmış bunu (00

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yagizgurpinar35: hassssiiktirrrrr kim yazmış bunu (00.57)

utkuvstheplanetearth: öğrencem (00.58)

yagizgurpinar35: deniz görmüş müdür? (00.58)

utkuvstheplanetearth: ayrıl şu kıZDAN ARTIK YWTER (00.59)

*

Arkada Placebo eşliğinde dişlerimi fırçalayıp, yatağa girmeye hazırlanırken gelen bildirim uykumun içine etmişti. Utku'nun aramasını cevaplarken odama yürüyordum. Birinin böyle bir şey düşünebileceği aklımın ucundan bile geçmemişti ve şimdi ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Deniz'le mi konuşmalıydım? Ahsen'le ya da? En iyisi Helen'in yaptığı gibi okuldan kaydımı aldırıp herkesle iletişimi koparmaktı tabii ki! Bunu nasıl daha önce düşünememiştim?

Kendimi yatağa atmıştım ki ahizenin diğer ucundan Ahsen'in sesini duyduğumda kaşlarımı çatarak geri çekildim, arayanın Utku olduğundan oldukça emindim aslında. "Siz beraber misiniz lan?" diye sordum gecenin ikinci şaşkınlığı suratıma vururken.

"Ha, evet," dedi Utku, "Oturmuş, sakin sakin biramızı içiyorduk, sonra bu gönderiyi gördük ve sakin olmayan bir şekilde içmeye devam ettik."

"Farkında mısınız bilmiyorum ama yarın okul var ve saat gece yarısını geçti."

"Ben de öyle dedim," dedi Utku, "Ama bu Ahsen üçüncü birasını almadan önceydi. Başta bir şey olmayacağını düşündüm ama herkesin benim gibi alkolik birer orospu çocuğu olmadığı gerçeğini gözden kaçırmış olmalıyım. Üstüne biraz da viski içince... Bayağı sarhoş şu an. Son mesajı da o yazdı bu arada. Katılmadığımdan değil."

"Neredesiniz şu an?"

"Bizim evde," dediğinde üçüncü şaşkınlığımı yaşıyordum. Bu gece bolca şaşıracaktım anlaşılan.

"Anneannenle deden nerede? Düzgünce anlatsana, niye kesik kesik bilgi veriyorsun oğlum?"

"Öf," dedi, "Onlar hastanedeler. Ben evde oturuyordum, Ahsen aradı, annesiyle babası uyuyunca sıkılıp dışarı çıkmış." Sesini alçaltıp devam etti: "Önce size gelmeyi düşünmüş ama Hazal Teyze'den korkmuş."

Duyduğum şeyle güldüm. "Annemden korktuğu için onca yolu gelmiş yani? Göztepe'den Bostanlı'ya?"

"Taksiyle geldi," diye cevap verdi, aksi düşünülemezmiş gibi bir tonla.

Bu ilişkide tam olarak hangi noktada üçüncü teker hâline gelmiştim emin değildim ama bozuntuya vermeden konuşmaya devam ettim; "Anneannenler niye hastanede peki?"

black butterflies & déjà vu // 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin