- Trzeba to jakoś wykorzystać.- uśmiechnął się.
Teraz już obiema dłońmi trzymał mnie za talię, uniósł mnie i szybkim krokiem położył nas na łóżku.
Sorka bardzo,ale ja tam podziękuję...
- Oj bardzo mi się podoba.- wjechał swoją zimną dłonią pod materiał koszulki.
Gładził moje biodra i wbił się w moje usta.
Teraz nawet nie świadomie oddałam pocałunek.
- Twoje ustka ... mmmm boskie.- oderwał się od pocałunku.
Zarumieniłam się trochę na jego słowa, rzadko dostaje komplementy.
Złapał za materiały swojej koszulki i jednym ruchem ściągnął ją z siebie.
Moim oczom ukazał się nieźle wyrzeźbiony brzuch.
Aż chcę się dotknąć a wzrok ciężko oderwać.- Podoba ci się?- zapytał zaczesując włosy.
• Mhmm - mruknełam nadal patrząc na jego brzuch.
Odwróciłam nagle wzrok, nie mogę tak szybko ulegać...
Za to poczułam jak łapie mnie za dłoń.Spojrzałam na jego poczynania, przyłożył moją dłoń do swojego brzucha i puścił.
Delikatnie opuszkami palców przejechałam po jego absie.
- Ale bym cię rżnął.- ścisnął moją pierś.
Na co od razu zabrałam swoją dłoń z jego brzucha i zakryłam dłońmi swoją twarz.
- Chcę cię widzieć.- próbował zabrać moje dłonie z twarzy ale na marne.
Trzymałam mocno i nie puszczę.
Yoongi przestawił nas tak, że teraz to ja siedziałam mu na biodrach.
Siedziałam tak, wiedząc, że każdy zły ruch może się źle dla mnie skończyć.
Nie chcę jeszcze bardziej wysyłać tego ogra, który właśnie dotyka przez materiał moje udo, minimalnie bym się posunęła i gdzie indziej by dotykał.• Ja ja chcę iść spać.- powiedziałam opuszczając dłonie z twarzy.
- Brrr....- odchylił głowę do tyłu i złapał się za nią.
Jedną dłonią złapał za udo, pociągając je lekko.
Zagryzłam z zażenowania wargę, gdyż jego przyrodzenie wbijało się w materiał moich majtek.Dołożył drugą dłoń i zacisnął ją na moim drugim udzie.
- Nawet nie wiesz jak bardzo się powstrzymuje żeby cię teraz ostro nie pieprzyć.- zaciągnął się powietrzem.
A mi aż duszno się zrobiło.
Czyli miałam rację, on chcę mnie wyruchać a później pewnie bum bum i tak właśnie będzie wyglądać moja śmierć.🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
Spadam sobie....
Po lekcjach powinnen być kolejny rozdział, a jeśli mi się uda to na jakiejś lekcji może napiszę.Jeszcze idk więc bajoo ❤️💋
CZYTASZ
Pokochać bestie ∆| Min Yoongi |∆
Teen FictionMłoda piękna dziewczyna, bardzo miła i spokojna. I on. Mężczyzna kompletnie inny niż ona. Porywczy, chamski, przystojny i bardzo pożądany. Co się stanie gdy się spotkają? Co z nią będzie? Zapraszam do czytania ❤️🥰 #1 w shygirl 21.05.2020 #1 w swag...