ZNOWU!
Po raz kolejny obudził mnie jakiś trzask. Tylko tym razem był głośniejszy, ciężko mi opisać co to dokładnie było,ale było to głośne.
Przeciągnęłam się na łóżku i ponownie opadałam na miękkie poduszki.
Nie było już obok mnie Yoongiego.
Czyżby kolejny który mu zaszedł pod skure?Poprawiałam włosy i wstałam z łóżka.
Nie wiem dlaczego ale od razu podeszłam do drzwi, które o dziwo były otwarte.Wyszłam z pokoju zamykając za sobą drzwi, rozejrzałam się po ogromnym korytarzu i ruszyłam w strone gdzie wczoraj byłam.
Zeszłam cicho ze schodów i rozejrzałam się po pomieszczeniu.
Było dosyć głośno więc w strone głosów postanowiłam, że pójdę.
I poszłam.Doszłam chyba do kuchni, oparłam się o farmugę drzwi i rozejrzałam się po pomieszczeniu, gdzie było trochę ludzi.
- witam śliczna.- złapał mnie ktoś niespodziewanie za plecy.
• O Jezu!- pisnęłam i wywaliłam się na zimę.
- Jesteś taki brzydki, że nawet głosem straszysz.- zaśmiał się kolejny.
Ja tylko patrzyłam na nich wszystkich ze strachem, trzymałam się za bijące serce.
- no już wstawaj.- powiedział kolejny.
- Co się tutaj kurwa dzieje?!- krzyknął zdenerwowany Yoongi wczadząc do środka.
- Suga nie bądź taki sztywny, czemu nie mówiłeś, że taką ślicznotkę tutaj sprowadzasz?- poklepał go po plecach.
- Co ty pierdolisz?- zapytał zdziwiony.
Nie zauważył mnie pewnie, a ja nadal jak głupia siedziałam na tej ziemi. Akurat tutaj wydaje mi się , że jest bardzo bezpiecznie hah... No chyba nie.
- Słodka.- wskazał na mnie.
Wzrok Sugi od razu zlecał w kierunku w którym wskazał ten facet, czyli na mnie.
- dlaczego ona siedzi tutaj? I czego ona się boi?- zapytał, łapiąc go za materiały koszulki.
- Już spokojnie, tamten debil ją przestraszył.- wskazał na tamtego gościa, który mnie faktycznie przestraszył.
- Chcesz żebym cię zabił?- puścił tamtego i poszedł do kolejnego.
- Stary uspokój się- zaczął.
- A dobrze wiesz, że jestem do tego zdolny!
• Yoongi.- zawołałam cicho, zwracając na sobie wszystkich uwagę.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Tylko tyle powiem, że kocham was.
A wy mnie? 👉🏻👈🏻🥺
CZYTASZ
Pokochać bestie ∆| Min Yoongi |∆
Teen FictionMłoda piękna dziewczyna, bardzo miła i spokojna. I on. Mężczyzna kompletnie inny niż ona. Porywczy, chamski, przystojny i bardzo pożądany. Co się stanie gdy się spotkają? Co z nią będzie? Zapraszam do czytania ❤️🥰 #1 w shygirl 21.05.2020 #1 w swag...