Pov. Yoongi
Dostałem bardzo niepokojącego SMSa.
Nawet nie tak, że się o siebie przestraszyłem.
Nie, bo to nie pierwszy raz kiedy ktoś mi grozi.Ale ta wiadomość była o niej. O tej dziecinie, która siedzi teraz przejęta i nie wie co się dzieje.
Nie powiem jej, żeby jej nie wystraszy.
Przecież nie powiem: Heh jakiś typ chcę cię zabić więc wracamy do domu bo tam jest więcej osób które pomogą ci w razie potrzeby.Nie powiem, bo ona już wystarczająco dużo się już nacierpiała.
- Teraz kurwa!- warknąłem, uderzając pięścią w kierownicę.
Dlaczego akurat teraz musiał się wydarzyć jakiś wypadek, że nawet samochodem nie mogę przejechać.
• Co się tam dzieje?- wystawiła głowę bliżej szyby.
- Jakiś wypadek... Mam ci coś do powiedzenia.
• Tak?- spojrzała tak na mnie tymi swoimi pięknymi oczami.
- Bo... No chuj nic z tego. Nie ważne. Nie było tematu.- odwróciłem wzrok.
• Kocham cię.- wyszeptała.
- Ja ciebie też.... Że co kurwa?- zdziwiony moją wypowiedzią patrzyłem przed siebie jak debil.
• Kocham cię, to chciałeś powiedzieć.- powiedziała, cicho się śmiejąc.
- Wcale nie chciałem.- zaprzeczyłem.
• Okej.- usiadła spowrotem na swoje miejsce i wypatrywała za okno.
- Nie chciałem tego powiedzieć.
• No spoko.- powiedziała bezuczuciowo i oparła głowę o szybę.
- No to zajebiście.
• Cudownie.
- Kurwa,no chciałem właśnie to powiedzieć.- odwróciłem się do niej.
Ale nawet nie raczyła na mnie spojrzeć.
• No spoko.
- Kocham cię dziewczyno.- powiedziałem poważnie.
• Ja ciebie też.- uśmiechnęła się pod nosem ale nadal na mnie nie patrzyła.
- Ile mam jeszcze czekać?- zapytałem jakiegoś policjantka który właśnie szedł.
- Nie wiem.- odpowiedział krótko.
Kurwa i to się nazywa policja...
• Coś smierdzi... Jakby się coś przypalało...- jęknęła, zakrywając nos.
- Nie czuję.
• no przecież ja czuję...
I faktycznie do mnie teraz to doszło.
****
Od Nieznany:
Nieznany: Za to że zabiłeś Parka to my zabijemy twoją kruszynke. Jeszcze dzisiaj będzie martwa.***
Yoongi i Ola nie dojechali do domu.
Ktoś podłożył do jego auta bombę, która wybuchła a razem z nią całe auto.
Nie było z czego zbierać.
Umarli razem.
Umarli obydwoje przy osobie którą kochali.
I może inaczej miało być z nimi ale los tak chciał.✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️
Koniec kolejnej książki.
Oczywiście mam nadzieję że się podobała.
Tak jak było postanowione tak też się skończyła.
Przepraszam jeśli ktoś chciał inne zakończenie, ale nie zawsze musi być Happy and.
~szuginista~
CZYTASZ
Pokochać bestie ∆| Min Yoongi |∆
Teen FictionMłoda piękna dziewczyna, bardzo miła i spokojna. I on. Mężczyzna kompletnie inny niż ona. Porywczy, chamski, przystojny i bardzo pożądany. Co się stanie gdy się spotkają? Co z nią będzie? Zapraszam do czytania ❤️🥰 #1 w shygirl 21.05.2020 #1 w swag...