Po tym jak Yoongi wyszedł, bo właśnie tak mi się przedstawił, wstałam z łóżka i podreptała pod tą całą garderobę.
Otworzyłam drzwi i no ja pierdole...
Tyle ciuchów to ja tylko w sklepie widziałam, ta garderoba jest przepełniona ubraniami.• I co by tu ubrać.- podrapałam się po głowie.
Najlepsze wsumie to będą jakieś t-shirty czy może bluzy. Musi mi być wygodnie, wygoda to podstawa.
• mhmmm może to?- zapytałam sama siebie.
Wyciągając przy tym duży biały t-shirt z nadrukiem SG, no wsumie to chyba będzie dobry.
Wyszłam z garderoby.
Podeszłam delikatnie do jednych z drzwi, otworzyłam je przez co drzwi trochę skrzypły.
• Cholibka...- syknęłam na ten okropny dźwięk.
Włożyłam lekko głowę przez drzwi i rozejrzałam się po pomieszczeniu.
Łazienka...
To przynajmniej będę mała się gdzie umyć.
Zamknęłam za sobą drzwi i szybko zaczęłam się rozbierać, weszłam pod prysznic i włączyłam ciepłą wodę.
Wymyłam dokładnie się wraz z zaschniętą już krwią i z włosami.
Wyszłam spod prysznica w szarym puchatym ręczniku.
Spojrzałam na swoje odbicie w lustrze.
• Dlaczego to właśnie mnie to spotyka?- przegrałam dłonią zaparowane szkło.
Przeczesałam swoje włosy i nadal patrząc w swoje odbicie zastanawiam się jaki jest powód, że akurat to ja musiałam być.
Ubrałam na siebie swoją bieliznę i na to koszulkę od Yoongiego.
Umyłam jeszcze zęby jakaś czystą szczoteczką.
Swoją sukienkę włożyłam do koszyka na brudne ubrania.
Rozejrzałam się jeszcze ostatni raz po pomieszczeniu i wyszłam.
Delikatnie zamknęłam drzwi, odwracając się dostałam zawału serca.
- Witaj Olciu.- zagrodził mi drogę Yoongi.
Oparł obiema dłońmi między moją głową i zbliżył twarz do mojej.
Zeskanował moją sylwetkę od góry do dołu i przygryzał na to wargę.
- Podoba mi się to co widzę,- powiedział uśmiechnięty, złapał mnie jedną dłonią za talię i przysunął mnie bliżej siebie.
Patrzyłam na niego cały czas i kompletnie nie wiem co zrobić w takiej sytuacji.
- Trzeba to jakoś wykorzystać.- uśmiechnął się.
Mam się bać?
🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Powitać wszystkich ❤️
Nie chcę mi się nawet wstawać...
CZYTASZ
Pokochać bestie ∆| Min Yoongi |∆
Novela JuvenilMłoda piękna dziewczyna, bardzo miła i spokojna. I on. Mężczyzna kompletnie inny niż ona. Porywczy, chamski, przystojny i bardzo pożądany. Co się stanie gdy się spotkają? Co z nią będzie? Zapraszam do czytania ❤️🥰 #1 w shygirl 21.05.2020 #1 w swag...