- to moja wina, ale teraz bądź cichutko już jestem przy tobie księżniczko, już nie musisz się bać.
Nadal ryczałam jak głupia w jego tors a on uspokajał mnie.- Wypierdalać z tąd wszyscy.- warknął w strone swoich ludzi.
Poszli a ja lekko odsunęłam się od niego.
On złapał za moją twarz i wycierał moje łzy z policzków.Pomimo iż była na niego zła to zrobiłam to...
Złapałam jedną dłonią za jego szczękę i wbiłam się delikatnie w jego usta.Moje ruchy były powolne, Yoongi prawie, że od razu oddał pocałunek.
Tym razem to był taki pocałunek jakiemu ja zarzucałam tępo.Nadal będąc w pocałunku objęłam drugą dłonią jego szyi.
A on przeniósł swoje dłonie na moje pośladki i podniósł mnie.Wyprowadził mnie z garderoby i nadal się całując posadził nas na łóżku tak, że ja siedziałam na nim.
• Przepraszam cię, nie powinnam.- zakończyłam pocałunek zakrywając swoją twarz w jego szyi.
- Powinnaś i to częściej bo te usteczka to cudo. Ale z drugiej strony jestem wkurwiony, że on próbował je ugh naprawdę go zabije,wyrozszczelam.
Tym razem już nie mówiłam, żeby tego nie robił. Bardzo chętnie. Niech ten skurwysyny umrze zginie i chuj tam wie co jeszcze.
- Jutro będziesz miała niespodziankę.- pogłaskał mnie po głowie.
A ja podświadomie złapałam go za koszulkę i złączyłam nasze usta ponownie.
- Jesteś urocza.- uśmiechnął się przyjaźnie gdy skończyło nam się powietrze.
• Nie chcę żebyś mnie tak zostawiał.- powiedziałam, bawiąc się jego końcem koszulki.
- Już nie będę. A tym bardziej nie będę cię zostawiał z tą bandą niewyżytych skurwysynów.
• Jest coś jeszcze co chciałabym ci powiedzieć...- powiedziałam to chyba zbyt poważnie.
- Coś się stało?- zapytał podejrzliwe.
• chcę mi się jeść.- złapałam się za brzuch i opadałam na miękkie łóżko.
On zaś szybko podwinął moją sukienkę odkrywając moje ciało do połowy brzucha.
Chciałam się zakryć ale jego twarz była szybsza.
Zaczął całować mój brzuch i masować.
- Idę po jedzenie dla tego głodomora.- Zagryzł moją skórę przez co prawię jękłam ale w ostatniej chwili zagryzłam pięść, żeby tego nie zrobić.
• Czekam.- rzuciłam gdy odchodził.
☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️
Dzień doberek ❤️
Z tej strony ja czyli wasza kochana szuginista 😘😚😙
CZYTASZ
Pokochać bestie ∆| Min Yoongi |∆
Ficção AdolescenteMłoda piękna dziewczyna, bardzo miła i spokojna. I on. Mężczyzna kompletnie inny niż ona. Porywczy, chamski, przystojny i bardzo pożądany. Co się stanie gdy się spotkają? Co z nią będzie? Zapraszam do czytania ❤️🥰 #1 w shygirl 21.05.2020 #1 w swag...