• Yoongi.- zawołałam cicho, zwracając na sobie wszystkich uwagę.
- Maleńka- kucnął obok mnie jeden z mężczyzn- Suga jest zajęty, on nie lubi jak ktoś mu przeszkadza. Jeśli chcesz to ja ci mogę pomóc.- pogłaskał mnie po głowie.
Ale nie na długo bo został pchnięty do tyłu.
- Wypierdalaj z tymi łapami.- warknął zły Suga.
- Stary przecież taka prawda.- upominał się.
- zaraz cię kurwa zabiję!- warknął.
• Yoongi.- powtórzyłam ciszej.
Mężczyzna spojrzał na mnie, wrócił wzrokiem na tamtego gościa po czym ponownie wrócił do mojej twarzy.
- Jeszcze z wami nie skończyłem.- złapał mnie za biodra i unosił mnie.
Owinęłam nogami i dłońmi jego ciało.
- Macie kurwa szczęście pojeby.- naciągnął na dół koszulkę w której byłam.
Wyszedł z kuchni, zostwiajac ich w kompletnej ciszy.
- Dlaczego wyszłaś?- zapytał, prowadząc mnie do pokoju.
• Obudził mnie okropny hałas, myślałam że coś się stało.- mruknełam w jego ramię.
- Jak tylko tam do nich wrócę to ich kurwa wyroszczelam.- powiedział wkurwiony.
• Nie rób im nic.- odchyliłam swoją twarz od jego barku.- Proszę.
Przeczesałam swoją dłonią jego gęste włosy.
Niezadowolony, wypuścił tylko głośno powietrze.
- Ostatni raz im odpuszczam.- powiedział wchodząc do sypialni.- i to tylko dla tego, że mam dobry humor.
Postawił mnie na podłodze a sam usiadł na łóżku.
• Będę musiała się ubrać... Strasznie dużo tutaj mężczyzn.
- Jesteś tutaj jedyną kobietą.- przerwał mi.
• Żartujesz prawda?- zapytałam się przerażona.
- Chodź.- poklepał dłonią swoje udo.
Usiadłam na nim,a on złapał mnie za biodra.
- Żaden z nich nie może i na pewno nie zrobi ci nic. A jeśli by zrobił to w tedy koniec, będzie mógł sobie kopać grób. Rozumiesz?
• Tak...
- To dobrze, ja mam dużo rzeczy do roboty. W łazience masz jakieś tam ciuchy, możesz się w nie przebrać i czekaj na mnie tutaj.
• Okej.
- Miłego dnia.- pocałował mnie szybko w usta i wyszedł.
Znowu nie zamykając drzwi za sobą, że na klucz oczywiście.Czyli na pewno nie będę tutaj na niego czekać hihi.
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
CZYTASZ
Pokochać bestie ∆| Min Yoongi |∆
Novela JuvenilMłoda piękna dziewczyna, bardzo miła i spokojna. I on. Mężczyzna kompletnie inny niż ona. Porywczy, chamski, przystojny i bardzo pożądany. Co się stanie gdy się spotkają? Co z nią będzie? Zapraszam do czytania ❤️🥰 #1 w shygirl 21.05.2020 #1 w swag...