Ugryzłam go

4.7K 171 138
                                    

Godzinie temu Yoongi pojechał na tą całą akcję.

Znudzona siedzę a raczej leżę na brzuchu na łóżku. Znalazłam w szufladzie obok łóżka jakąś książkę i o dziwo to nie jest żaden pornol.
A szkoda bo bym sobie poczytała.

Ale nie ważne.

Czytam to jest ważne.
Chociaż tak naprawdę to mi się okropnie nudzi.

Leżę sobie i tak niespodziewanie dostałam klapsa w pośladek.
Przestraszona od razu odskoczyłam rzucając książką w przeciwnika.

- Cześć ślicznotko.- przywitał się jakiś mężczyzna.

• Kim ty jesteś?- zapytałam zakrywając się dodatkowo poduszką.

- suga, twój kochany Yoongi kazał mi się tobą opiekować.- Wypowiedział te słowa a ja trochę się zdziwiłam.

W sensie faktycznie Yoongi się może przejmuje,ale nie sądzę, żeby zostawiłby mnie z kimś takim.
Ale może się mylę, kto to tam wie...

• To możesz już stąd iść- odpowiedziałam niepewnie.

- Ale ja się zajmę tobą bardzo dogłębnie.- złapał mnie za kostki i pociągnął mnie do siebie.

• ej!- krzyknęłam próbując się wydostać z jego uścisku.

- zobaczymy czy faktycznie jesteś taka zajebista, bo skoro Suga tak o ciebie dba to nie możesz być byle kim.

Rozpiął pasek i ściągnął swoje spodnie.

Przyłożył do mojej twarzy swoje przyrodzenie, ja za to ścisnęłam najmocniej wargi jak tylko mogłam.

- Otwieraj tą mordę suko- uderzył mnie w twarz.

Zabolało bardziej niż jego słowa.
Jeszcze nigdy mnie mężczyzna nie uderzył tak mocno.

Nie otworzyłam ust,przez co mężczyzna wolną dłonią złapał za moje policzki i ścisnął mocno przez co zrobił się dziubek.

Włożył go.
Puścił moje nogi i zaczął powoli się poruszać.

Łzy napłynęły mi do oczu.

Ale raz się żyje.

Ugryzłam go w chuja.

- ja pierdole, kurwa co ty robisz suko.- zwinął się z bólu.

A ja jak najszybciej uciekałam do garderoby gdzie zamknęłam się od środka.

Zaczęłam szybko szukać żeby się obronić, mimo łez które mi zamazywały obraz.

W końcu znalazłam pistolet.
Sprawdziłam czy jest zapełniony.
Dwa naboje.

Zawsze coś.

Schowałam się do jednych z mniejszych półek, przecież nie będzie to jego pierwszym miejscem gdzie znacznie mnie szukać.

Teraz jeszcze bardziej się cieszę, że jestem taka niska.

😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

Troszkę mi zimno jak ktoś chce mnie przytulić to chętnie przyjmę ciepły hug 👉🏻👈🏻🥺🙏🏻

Troszkę mi zimno jak ktoś chce mnie przytulić to chętnie przyjmę ciepły hug 👉🏻👈🏻🥺🙏🏻

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Pokochać bestie ∆| Min Yoongi |∆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz