Pov. Yoongi
• Ja już tak nie chcę.- mówiła nadal płacząc w moje ciało.- Za to chcę ciebie - zaśmiała się.
- Nie mów mi takich rzeczy- warknąłem rozdrażniony.
• Yoongi, ale z ciebie bad boy, kręci nie to.- ugryzła mnie w szyję.
- Jesteś pod wpływem narkotyków, nawet nie wiesz o czym mówisz.- potarłem jej głowę.
• Pod wpływem to ja mogę być ale twojego uroku osobistego a nie jakiegoś narkotyku, ja go nawet nie znam. Naprawdę pierwszy raz słyszę o kimś takim.-mówiła jak najęta i przejęta.
Zaśmiałem się lekko na jej słowa. Ona naprawdę nie wie co się wokół niej dzieje.
- Jedziemy do domu.- wsiadłem z nią do samochodu.
• Dlaczego ty jesteś taki przystojny?- uśmiechnęła się do mnie, odrywając się ode mnie.
- Proszę cię już nic nie mów.- zamknąłem za sobą drzwi.
• Mam ochotę coś zrobić...-przejechała dłonią po moim torsie.
- Co takiego chcesz zrobić? Tylko się nie wygł- nie dała mi dokończyć gdyż wbiła się w moje usta.
Jej miękkie usteczka były takie zajebiste, że aż ciężko było się mi powstrzymać i nie oddać tego pocałunku.
• Yoongi...- jęknęła w moje usta , a ja już wiem,że to mój ulubiony dźwięk.
- Księżniczko proszę cię nie prowokuj mnie.- powiedziałem kończąc pocałunek.
Przecież jej nic nie zrobię. Po pierwsze, bo jest pod wpływem narkotyków dlatego nie wie co robi, bo tak mi się wydaje,że sama z siebie tak nie zrobiła by. A po drugie po takim dniu na pewno bym nie ruszył bym jej a tym bardziej nie wyruchał bym jej.
• Chcesz mi pokazać swojego węża, pytona ?- przygryzła wargę
- CO?-zaśmiałem się- jakiego węża?- poklepałem ją po plecach.
• No tego co masz w spodniach...
- Moja malutka.- ponownie się zaśmiałem,przytulając ją do siebie.- śpij, naprawdę tak będzie najlepiej.
głaskałem ją po plecach i niedługo musiałem czekać, kiedy usłyszałem jej równy głos.
🥠🥠🥠🥠🥠🥠🥠🥠🥠🥠🥠🥠🥠
Miałam biologię i pół klasy nie było a pani wkurzona mówi że już ma gdzieś to wszystko i nie będzie sama do siebie gadać.
CZYTASZ
Pokochać bestie ∆| Min Yoongi |∆
Teen FictionMłoda piękna dziewczyna, bardzo miła i spokojna. I on. Mężczyzna kompletnie inny niż ona. Porywczy, chamski, przystojny i bardzo pożądany. Co się stanie gdy się spotkają? Co z nią będzie? Zapraszam do czytania ❤️🥰 #1 w shygirl 21.05.2020 #1 w swag...