Wracamy

4.4K 136 27
                                    

Pov. Aleksandra

- Obudź się już maleńka.- poczułam jak ktoś zagryza mój płatek ucha.

• Nie chcę...- mruknełam w poduszkę.

- Jak nie wstaniesz to osobiście cię rozbudze.- powiedział Suga, jestem tego pewna w stu procentach.

• Możesz mnie podnieść, mi się nie chce wstawać. - Opatuliłam się jeszcze bardziej kołdrą.

- Skoro już tak bardzo mnie prosisz.- powiedział.

I już po chwili czułam jak moje ciało wraz z pierzyną się podnosi.

• Gdzie ty mnie zanosisz ty zboczeńcu?- powiedziałam jak oparzona.

- Do auta.

Co kurwa?

• Po co mnie tam zabierasz?- zapytałam.

- Nie będziesz tutaj mieszkać, my teraz będziemy mieli osobny dom, tylko dla siebie i nikt nie będzie się już do ciebie dobierać.

Powiedział i wyniósł mnie z domu,po czym włożył mnie na tylne siedzenia w samochodzie.

- Możesz spać, ta podróż będzie długa.

Sam usiadł przy kierownicy i wkładając kluczyk do stacyjki odpalił samochód i pojechał z podjazdu.

• Ej! Ale jak to?- Zapytałam leżąc.

- już dawno o tym myślałem. Postanowiłem, że tak będzie lepiej tym bardziej teraz po tym wszystkim. Chcę cię mieć na oku, nikt nie będzie się do ciebie przystawiać.

• Jesteś chory.

- Na twoim punkcie, to prawda. - przyznał, przyspieszając.

• Ale nie wiem dlaczego tak jest.

- Ja też nie wiem, co mogę powiedzieć,to że nie wiem nawet co to jest za uczucie. Tak po prostu mnie ogarnęło i już jest.

Miłość?
Dlaczego to pierwsze słowo które mi przyszło do głowy.

- o kurwa.

• Co jest?- Zapytałam zdziwiona.

- Wracamy.

• Yoongi co jest? Dlaczego wracamy?- zadałam mu pytanie ale nie odpowiedział.- kurwa mać mów jak do ciebie mówię.

Powiedziałam zła.

- nie będę cię narażać na niebezpieczeństwo.

• Jakie niebezpieczeństwo? O co tutaj chodzi? Dlaczego tak nagle wracamy?

- Po prostu wracamy, nie pytaj się tyle.

• ale Yoongi-

- Bądź cicho już.

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

Trochę spać mi się chce hah

Trochę spać mi się chce hah

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kocham to zdjęcie 🤤🤤

Pokochać bestie ∆| Min Yoongi |∆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz