pójdziesz spać +16

5.2K 147 116
                                    

Daj mi się nim pobawić.- zagryzła skórę mojej szyi i znowu złapała za mój członek.

- Nie- odsunąłem jej dłoń- jesteś pod wpływem narkotyków, naprawdę nie wiesz co robisz.

• Chcę się nim pobawić teraz.- usiadła na moich kolanach i mimo moich protestów ponownie zaczęła go masować tylko teraz bardziej intensywne.

- Proszę cię przestań.- powiedziałem lekko, zagryzając wargę.

• Chcę się nim pobawić Yoongi, plose daj mi go.- wyjęczała, składając pocałunek na wybrzuszeniu.

I co ja mam teraz kurwa mać zrobić?
Dać jej tego co chce czy nie?
Ale gdy już się nim pobawi to pójdzie spać i po problemie...
Ale z drugiej strony nie chcę żeby to wyglądało na wykorzystanie.

• Noo proszę cię.- zaczęła mocować się z paskiem od spodni.- Pomóż mi.- ponownie zagryzła wargę.

- Dam ci się pobawić ale pod jednym warunkiem.

• Jakim?- zapytała, przerywając swoją czynność.

- po tym pójdziesz spać Jasne?- zapytałem patrząc się na nią i łapiąc za pasek od spodni.

• Tak Yoongi, jasne jak słońce.- zachichotała i patrzyła jak rozpinam pas.

Od razu odsunęła rozporek i ściągnęła do połowy spodnie.

• jejku ale on już stoi.-przejechała po całej jego długości kciukiem.

Odchyliłem głowę, taki widok mnie jeszcze bardziej podnieca, wyciągnęła go.

Ponownie spojrzałem na nią kiedy zaczęła go lizać
(Xd ta autorka jest jakaś jebnieta xd)

Ponownie spojrzałem na nią kiedy zaczęła go lizać(Xd ta autorka jest jakaś jebnieta xd)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Włożyła go całego do ust, zaciskając się na nim. Zaczęła robić szybkie i głębokie ruchy przez co byłem na skraju wytrzymania.

Poczułem jak go wyciąga i teraz zajmuje się nim ale dłońmi.

• Dojdź dla mnie Yoongi.- cmokneła mnie w czubek członka.

Dłońmi wykonywała ruchy w górę i w dół a językiem pieściła jego główkę.

Doszedłem, rozpryskując się na jej twarzy. Zlizała to co była w stanie i ponownie ucałowała czubek mojego członka.

• Cudownie mi się bawiło, ale teraz idę spać - wytarła twarz w chusteczkę, którą wyciągnęła z pudełeczka leżącego obok łóżka.

- miłego spania.- przeczesałem jej włosy gdy ta wtulając się we mnie zasnęła od razu.

To było szalone, jestem ciekawy gdzie ona się nauczyła takie rzeczy robić i to było cudowne uczucie.

Najlepszy lód jakiego miałem.

🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤

Oj tak wyszło i proszę mnie nie bić. Zawsze można przytulić⊂(・﹏・⊂)

 Zawsze można przytulić⊂(・﹏・⊂)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Pokochać bestie ∆| Min Yoongi |∆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz