Endermen

24 0 0
                                    

Valahol a Tabóra bérc közepén Jalkar és Grim még mindig az utat taposta. A tojás viszont meglepően furán viselkedett, amit Grim is észre vett. Morgására Jalkar is vissza tekintett, majd meglátta, hogy valami a közelükbe fog jönni.

-Bújj el! – szólt, ahogy egy szikla mögé rejtőzött. Majd egy kicsit kifordult a szikla takarásából és meglátta. – Egy Endermen. Nehogy rá nézz, Grim! – szólt társának. Majd a lény elteleportált máshova. – Gyere! – szólt neki, majd a szikla oldalán elkezdtek sasszézni.

Halkan és óvatosan mászkáltak, majd az Endermen hirtelen Jalkar mellett állt, amivel visszahúzódott a srác, nehogy meglássa. Majd Grim mögé jött és mikor rá nézett, az csatakiáltást adott ki, ami lehet, nem csak amiatt történt.

-Grim! – kiáltott utána Jalkar, de az Endermen csak úgy ellökte a kaszás lényt, így a tojást, amit a kezében tartott, elejtette.

Az Endermen már nyúlt volna érte, de Jalkar támadása megzavarta. Kénytelen volt őt is kiiktatni, ezért elkezdett harcolni vele. Majd mikor őt is földre terítette, megindult megint a tojásért, de Grim kaszája gyorsabban levágta az egyik karját, mint ahogy el tudott volna menekülni.

-Ez a meló már messze sok problémát okozott, mint hasznot – állt fel Jalkar, majd Grimnek visszadobta a kaszát. – Siessünk és gyorsan tűnjünk innen – ezzel megfogta a tojást, a hátára rögzítette és elindultak ketten megmászni a bérc egy következő szintű szakaszát. – Gyerünk, Grim, ne lazsálj már! – sajnos ő nem volt olyan jó mászó, mint Jalkar, de végül ő is felért a tetejére és már csak Jalkar segítségére várt.

De még az ujjaik sem érintkeztek össze, amikor Grimet hátulról egy nyílvessző találta el, ezzel ő leesett a magasból. Jalkar pedig látta, hogy Abigél beérte őket. Grim kétségbeesetten nézett fel, remélve, hogy társa megvárja őt.

-Bocs, pajtás, de már így is sok időt vesztettem – ezzel elrohant, Grim pedig utána kiáltott, de szavait senki sem hallotta meg. Mérges volt. Az nem is kifejezés, szó szerint dühöngött. Egy mérges pillantást vetett Abigélre, mert őt hibáztatta.

Ezzel leugrott, hogy megküzdjön vele, amíg a lány egy vesszőt lőtt rá. Grim egy kis tószerű helyre esett le, Abigél meg csak nézte, hogy mi történik ezután. Íját készenlétben tartotta, majd a kaszás fickó kijött a vízből erősen szikrázó fegyverével.

Abigél gyorsan elővette a kardját és blokkolta a feléje érkező ütéseket. Majd Grim került felülre, de Sam a másik irányból ugatta őt, majd készült volna megölni, de Abigél ismét kilőtt egy vesszőt. Egy kis apró hátrányt követően végül sikerült íjával blokkolni a kasza kezét célzó vágását, így ezzel ő került most fölénybe. De Grim gyorsan visszavágott és csapott a kaszával. Végül a víz felé ütötte a lányt, akinek haja pont beleért abba, majd Grim lecsapott volna a fejére, de a lány gyorsabban elhúzódott. És tudjuk mi lesz akkor, ha a víz és a villám keresztezik egymást.

Grimet megrázta az áram, ami fegyveréből jött, és azt is eldobta. Majd meglátta maga előtt Abigélt, ahogy egy vesszőt szegez rá, amitől kezét a feje elé rakta. A lány viszont megkegyelmezett neki és tovább ment a tolvaj után. Ahogy visszatekintett meglátta, ahogy az Endermenek figyelik őt és az útját, és miután meggyőződtek, hogy a tojás jó kezekben lesz, így elhagyták a helyet és Abigélre bízták a munkát.

A háború dallamaiWhere stories live. Discover now