Egyetlen alkotás sem maradhat bakik és alternatív cselekmények nélkül; ezúttal ezekre térünk ki.
-Észre vettem, hogy elvitted az ősdallamokat. Kellenek. Hát nem látod? Nézd... nézd mit tettem miattad - mutatott körbe az égő falun. Thalleous sóhajtott, és mondott volna valamit, de nem bírta ki anélkül, hogy el ne nevette volna magát.
-Nem én csak, ez jogos, ez az volt, nem is úgy vettem, mintha "Már- már forgatunk? - majd sóhajtott még egyet, és újra kezdte szövegét. De megint elnevette magát. - Nem tudok nevetés nélkül lélegezni - nevetett tovább. - Általában ez az, amit elfelejtek - nevetése röhögésbe ment át. Mély levegőket vett, hasa kidomborodott. De ő csak röhögött. - A fajtád ellen harcoltam kétszáz sajtburgerért - Tygren hivatalosan is kezdte unni Thalleous mesteri színésztudását. - Fenébe! Bármit is főztök srácok, nekem több kell - idétlenkedett tovább. - Nem, nem megy! Oké, oké - majd valahogy rászedte magát, hogy megnyugodjon. De ahogy elkezdett sóhajtani, a ciklus újra indult.
@@@@
Ria Pizzazója nagy siker volt Szendáriában. Az animátorok és a csapat többi tagja ott gyűlt össze, hogy pihenjenek a munka közben. Köztudott, hogy David imádja a pizzát, Ria pedig mesterszakács. Mármint addig, amíg érti, ami le van írva a könyvben. Ugyanis, ha azt írja 500 F-on sütsd az ételt, akkor egy egész benzineskannát önt a tűzre.
Nem csoda, hogy felgyulladt egész Szendária, mire Senn és Thalleous visszatért.
@@@@
A csapat gyakran összegyűl, hogy együtt lógjanak forgatás után.
-Írd le a karaktered három szóval azzal, hogy... - kezdte Jalkar.
-Á, három szó nem elég - tiltakozott David, mialatt mindenki gondolkozott rajta, majd végül Jalkar kitalált valamit.
-Kés... - vette elő az említett tárgyat, majd Thalleous is megérkezett.
-Menő, menő, menő - hajtotta le napszemcsijét. Mindenki nevetett rajta, hogy micsoda egy alakot szedtek a főszerepre.
@@@@
-Valahogy sosem illettem a közösségbe - mesélte Niika. - Lehet... - mondanivalóját Kiyoshi zavarta meg, ahogy siettette Lucant.
-Siess már, Lucan! Az úszók készen állnak... de hajózhatsz is nyugodtan! - ezzel az összes felden katona és Lucan elúsztak a Tempusz hegyhez.
@@@@
A lángok mögül vörös ardón alakok jöttek, amit Thalleous már sejtett, hogy harcban fog végződni. De volt egy jobb ötlete.
-Fuss, Senn! Most! - kiáltott rá, amire a fiú engedelmeskedett. Thalleous egy Protesium dallamot előrántva egy minigunná alakította és azzal lőtte le a feléje érkező voltáriszokat. - ÁÁÁÁÁ! EZ A KÜLÖNLEGES KÉPESSÉGÜNK, HOGY HASZNOSÍTJUK AZ EREJÜKET!! HASZNÁLATUK MEGTAGADÁSÁVAL MEGTAGADJUK AZT, AMI ARDÓNNÁ TESZ MINKET!! - kiáltotta közben, és az összes támadó a földön hevert.
@@@@
-Nem tudjátok, mikor fogadjátok el a vereséget - szólt Zulius.
-Mennyit utazhattál miattunk... Ez le- - ezzel optikai csalódásként laposként láttuk. Valami varázsló lehet? - Azonban jobban fel kellett volna készülnöd.
@@@@
-Mit is mondtál? - kérdezett vissza Senn.
-Honnan jössz? Miért nem vagy a családoddal együtt?
-A családom él és virul, Igneous - mármint gurul. A családja kerek és Szendária dobjain pattognak.
@@@@
KAMU SEDANG MEMBACA
A háború dallamai
FantasiHamarosan minden, amiről azt hitted különbözik, most egybeforr egy hatalmas végkifejletben, ahogy a Háború dallamai visszaránt kétszáz évet és elmesél egy olyan történetet, ami még ma is nagy hatással van Ardónia népére. Kik azok az ardónok, mit csi...