Őrszemek folyama

32 0 0
                                    

A két utazó estére elért egy folyóhoz, amiben Őrszemek figyelték az oda érkezőket.

-A térkép szerint Ataraxiának a hegy túloldalán kell lennie. Bár a folyót nem vettem észre... vajon hogy kéne átkelni? – gondolkozott megint hangosan Igneous. – Ha, ez vicces, nem vezet semmilyen út a városba – amíg beszélt, Senn megközelítette a vizet. – Ö, Senn, van még valami a Magnoritokról... csak egy ici-pici dolog, umm... az úszást tuti nem nekünk tervezték – jelentette ki, majd egy Őrszem feljött a felszínre. – Ó, odanézz! Egy Őrszem! – rohant a víz mellé.

-Barátságosak? – kezdett kicsit félni Senn.

-Úgy hiszem... – amint kimondta, az Őrszem megragadta Sennt.

-Áh! Igneous! – kiáltott érte, ahogy a sugár, amit a szeméből bocsájtott ki, elkezdte maga felé rángatni őt.

-Foglak, Senn! – megfogta a rémült srácot a kezénél, majd az Őrszem feladta és visszament a vízbe. – Úgy tűnik, mégsem annyira barátságosak – lihegtek mindketten. – Ennél azért több kell, hogy elvidd a barátomat! – kiáltotta az Őrszem után. De kellett neki szólni, egyszerre négyen is jöttek a felszínre és megragadták az ardónt.

-Áá! – sikított, ahogy a lények berántották őt a vízbe.

-Senn! – próbálta megfogni Igneous, de nem érte el, és a srác a vízben landolt. – Senn? S...Senn? – de nem kapott választ.

A víz alatt Senn csak süllyedt és amint megpróbált felúszni, Őrszemek álltak útjában. Ezzel kénytelen volt a folyó mélyen lévő szentélybe venni az irányt. Őrszemek vették őt körül, majd mögüle hirtelen megjelent a Rangidős is. Senn rettegett attól, hogy mit fognak vele tenni...

A háború dallamaiWhere stories live. Discover now