Ataraxia csendes éjszakáján csillagok lepték el az eget meglepően nagy számban. Senn vacsoráját úgy falta, mint aki már hónapok óta nem evett.
-Látom, nagy étvágyad van – szólt megfigyeléséről Galleous.
-Nem is nagyon ettem, mióta... nos... mióta minden történt –válaszolt, amire Galleous elgondolkodott, mivel testvére már nincs közöttük és a hiány, ami szívét nyomta nem szűnt meg létezni.
-Most már nyugodtan pihenhetsz. Amíg itt tartózkodsz, személyes védelmünk alatt állsz – nyugtatta meg.
-Köszönöm – ezzel visszafordult, hogy folytassa vacsoráját, de valami nem hagyta nyugodni, így jó ötletnek tartotta megkérdezni. – Galleous... ha a voltáriszok majdnem kihaltak a Nagy Háborúban, mégis miért hiszed, hogy drasztikus előkészületek kellenek?
-Az idők változnak... és Thalleous mindannyiunk előtt tudta ezt – vallotta be a tévedését. – Lehet jómagam nem nagyon járkálok ki, de az információ szerzés az valamelyest a szakterületem. Ebben a szent percben – kezdett bele összegezni, mi történik most Ardóniában, – Felden serege elkezdte a Nekrománcorok elleni háborút. Egy sötét lepel fog hullni hamarosan Felden királyságára – Kiyoshi egyenesen eltökélt volt a háborúban. Feldent égni látni még több elszántsággal töltötte el. – Az ardón klánok sok harcost hívattak délre, hogy bosszút álljanak a voltáriszokon és elpusztítsák egyszer s mindenkorra – mind a négy klánból indultak tagok a Velgrin-hegyre. Két hét előkészület, és a támadást megkezdik. – Igneous barátod K'arthénba utazik, hogy két királyságot békítsen ki a harcok után – Igneous kibérelt egy hajót Szidóniába, és azon utazott a hajó saját legénységével. – És mind közül a legizgalmasabb. Arról is beszámoltak, hogy az első Végzetsárkány is kikelt több mint száz év eltelte óta – Abigél és a kis sárkány elindult, hogy felkutassák a Végzetlovagok múltját és lehetőleg vissza is hozzák őket. – Ha meg szeretnénk akadályozni a Második Nagy Háborút, akkor mindenkire szükség lesz.
-Én örömmel harcolok – pattant fel Senn. – Mit kell tennem?
-Tanítani foglak, Senn, ahogy Thalleous is tette volna. Most gyere velem, van valami, amit meg kell mutatnom – majd elindultak a ház mögé egy fához, ami alatt egy csapóajtó rejtőzött. – Bár messze kerültem a csatákat és az öcsém figyelmeztetését is semmibe vettem... egy részem mégis hitt neki – ezzel felnyitotta a csapóajtót, ami mögött egy létra állt, levezetve egy pincébe. Lementek és Galleous gyújtott egy fáklyát. – Nem csak eszközöket készítek, Senn. A voltárisz támadására készülök a sajátos módomon – a hely telis-tele volt arany, vas és gyémánt fegyverekkel, pengékkel, kardokkal, baltákkal, alabárdokkal. Az íjak és a vesszők sem maradtak el, és pajzsok típusai is találhatóak voltak odalent bizonyítva, hogy Thalleousnak mindvégig igaza volt.
YOU ARE READING
A háború dallamai
FantasyHamarosan minden, amiről azt hitted különbözik, most egybeforr egy hatalmas végkifejletben, ahogy a Háború dallamai visszaránt kétszáz évet és elmesél egy olyan történetet, ami még ma is nagy hatással van Ardónia népére. Kik azok az ardónok, mit csi...