Az élet már egyértelműen elindult Roxfortban, és hála Hermionénak a hétvégére Greta számára sem gyűlt fel sok feladat, így úgy döntött, hogy a szombatot pihenéssel és szórakozással tölti. Draconak kviddics edzése volt, Hermionéról nem tudott semmit, ellenben a saját, sárga és elképesztő mód hangulatos klubhelyisége tömve volt, úgyhogy azt a döntést hozta meg, hogy tölt egy kis időt a háztársaival. Miután elkészült reggeli teendőivel, kijött a szobájából, és ahogyan előre nézett, vele egyidős hugrabugos barátai foglaltak helyet az egyik sárga ülőalkalmatosságon és akörül. Nem is habozott sokáig, már itt eldőlt a délelőtti programja. A lány elindult feléjük, leült Hannah mellé, majd kissé esetlenül átölelte a lány vékony derekát. Ezután köszöntötte a többi osztálytársát is, akik miatta félbe kellett szakítsák beszélgetésüket, és most összeráncolt szemöldökkel kérdezgették egymást, hogy hol is tartottak. Ezt Greta nagyon viccesnek találta, ahogyan elvesztették a fonalat és ilyen nagyon cukin összezavarodtak tőle, szóval csak mosolyogva nézte, hogy mit művelnek le - végső soron úgysem tudott volna segíteni, hiszen csak akkor érkezett meg köreikbe.
- Áh, igen - mondta végül Justin, és biztosítva mindenkit arról, hogy valóban rájött, ujjaival csettintett egyet. - Gilderoy Lockhart volt a téma.
- Manapság mindenki róla beszél? - tette fel a költői kérdést kuncogva Greta, mikor eszébe jutott a Hollóhát asztalánál töltött reggeli. Még bele sem merült a beszélgetésbe, de saját élményeinek és gondolatainak hála, máris remekül szórakozott. Egyáltalán nem bánta meg, hogy háztársai mellett döntött, egyébként is viszonylag ritkán van velük, a "hogyan-neveljük-Dracot-kedvessé" küldetés mellett - amit nagyjából három napja emleget így magában - elég kevés ideje maradt rájuk, főleg, hogy Hermione is igen gyakran kisajátítja őt.
- Azért elég durva, hogy pont ő tanít a sulinkban - sóhajtott fel mámorosan Susan, miközben vörös tincseit csavargatta, álmodozóan a távolba tekintve.
- Durva, a lehető legrosszabb értelemben. Az az ember maga a borzalom - vágta rá Ernie, mire a mindhárom lány szúrós tekintettel nézett rá. Susan nyilvánvalóan odáig volt érte, és a másik két lányra is megtette az a mosoly a hatását, de őket inkább a "légy kedves, vagy maradj csendben" elv miatt akasztotta ki ez a gondolatmenet.
- A lényeg - vette át a szót Hannah határozottan -, hogy tévedsz, mert már percekkel ezelőtt lezártuk a témát azzal, hogy túl sok konfliktust képez, azt pedig szeretnénk elkerülni. És már rég nem ott jártunk - jelentette ki. - Hanem a kviddicsválogatónál! Üresedés van a csapatban, és tökre izgi, hogy kik fogják megkapni a posztokat - mondta, miközben egy valóban izgatott mosoly ült ki az arcára.
- Hol van üresedés? - kérdezte Greta kíváncsian, és először a szőke lányra nézett, majd miután nem kapott választ, csak döbbent tekintetet, a másik három személytől várta, hogy mondjanak valamit, de továbbra is csend maradt. - Mi az? - nézett értetlenül, mire Hannah a háta mögé mutatott.
- Szerintem ő pontosabb választ tud adni - tette még hozzá nem teljesen értve, hogy egy negyedikes, és meglehetősen jóképű fiú, mégis miért állt meg pont mellettük.
Gretának azonban még mindig fogalma sem volt arról, hogy mi történik, szóval hátranézett, és Cedric Diggory mellkasával találta szembe magát. Mivel nem erőssége mellkasról felismerni az embereket - főleg, hogy ugyebár azokat ruha fedi, tehát valójában nem is a mellkasáról, hanem az azt fedő pulóverről kellene felismernie, de mivel ritkán találkozik a fiúval, így ez szintén nem volt opció -, így megemelte a tekintetét, hogy megláthassa az arcát is a váratlan jövevénynek.
- Szia Cedric - köszönt neki vidáman.
- Szia Greta - köszönt vissza a fiú. - Csak erre jártam, és hallottam, hogy miről beszéltek, szóval gondoltam beavatlak titeket a részletekbe, ha szeretnétek - vakargatta meg a tarkóját zavartan. Kissé frusztráló lehetett öt másodikos döbbent és/vagy vágyakozó (itt Susanről van szó) tekintetével szembetalálnia magát egyik pillanatról a másikra, Greta pedig ezt észre is vette, szóval azonnal cselekedett.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szörnyeteg (Draco Malfoy ff) - BEFEJEZETLEN
Fiksi PenggemarNem tervezem folytatni. Ha érdekel, mik voltak a terveim, írj nyugodtan. J K Rowling nézeteit nem támogatom. Egy hugrabugos saját karakterem, Greta Adams és Draco Malfoy főszereplésével. Az ő történetük és kapcsolatuk az évek alatt. Az utolsó részb...