Herkesin kendisine ait ütopyasında Seçtikleri kahramanlar vardır.
Olmasını istediği şekilde yer verir.***
Ekimde on dokuz yaşıma gireceğim.Adım DBK (değişik bilinmeyen kız).
Tuhaf bir insanım.Akrep burçlu olduğum için derine inerim bazen.Tabi bu yüzden içimde yaşadığım dünyayı, ön yargılı insanlara belli etmemeye çalışırım çünkü delirdigimi zannedebilirler fakat içimde yaşadığım bu tuhaf şeylerle sessizliğim olunca tekrar değişik kategorisinde yer alıyorum.Bazen de kendi kendimi zehirleyebiliyorum.Geçen gün çamaşır suyuna tuz ruhu katmasamda diğer deterjanları kattığım için ölümden döndüm çünkü zehirlenmişim.
Biz insanlar birbirimizden farklı olmassak tek tip model nereye kadar ilerleyebiliriz.
Sahuna ismini kullanırım.Pek bir anlamı olduğu için değil de küçükken değişik kız olarak bilinen bir ablanın ismiydi ve şuan o durumda olduğum için herkese adımın bu olduğunu söylerim.Hatta yan komşumuzun yaşlı teyzesi bile Sahuna deddirttim.
Başta kendimi normal biri olduğumu zanederdim fakat bunu kabullenmem on beş yaşım oldu.
Kendi hastalığımı ya çok ütopik bir dünyaya bağlı olduğumu ya da hayalperes olmama bağlıyorum.
Karşı komşumuza yeni taşınan Kübra adlı teyzenin psikiyatrist olduğunu öğrenen annem tarafından gitmem için ısrar etti.Ben de bi zaman sonra gidebileceğimi söyledim.
Bu arada annemin öyle dediğime bakama pek sevmez beni ya da bu deli hareketkerimi.
Anlamıyorum takıntı halinde yaptığım bir şey yok ya da bu tür psikiyatrist bir durum olacak bir şey olmadığını.
Sadece bir insanın olması gerektiği gibiyim.Sorgulayan!
Mesela erken kalkarım - saat altı gibi -
Felsefeyle uğraşan büyük adamlarıyla ilgili kitap okurum.Tuhaf bulduklarımı bir kağıda yazıp özel panoma ararım.Duvarlarımda Burak Özçivit yerine Sokrates'in bilgili sözleri bulunur.
Saat dokuza gelince ailem kalkar ve onlarla kahvaltı yaparım.Biraz dışarda gezer -Kütüphane , kırtasiye vs.- eve gelir odamda kalırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLACIMSIN / TEXTİNG
Короткий рассказOKUYUN DERİM😉 (TAMAMLANDI) Sıkılanlar için çerezlik hikaye. İrem~Yanımda olup inanır mısın? İrem~Çünkü sen benim ilacımsın.Sana gerçekten ihtiyacım var. İrem~Hep ol. İrem~severek iyleştir. İrem~Gülümse ikimiz adına. Bazı psikolojik sorunları olan...