Canım ders almadık mı?
Acılarımızdan hep kçmadık mı?
Deliksiz uykularından uyandımadın mı ?
***
Bu bölüm İrem'i getiren taksiciden!Bu sefer başıma ne gelebilir dedikçe hep daha kötü şeyler olur.
Geldim kırk yaşıma yine de olaylar peşimi bırakmıyor.Birden taksinin kapısı açılınca arkamı döndüm.
Yeşil gözlü, kahverengi saçlı genç bir kız bindi.
Herhalde ne yine depresyonlara geldik dedim içimden.Gözleri dolu dolu gideceği yerin adresini verdi.Tövbe estağfurullah bu söylediği yer şehrin dışında ıssız bir yer.Tuhaf!
Tam bu esnada genelde acılı bir şarkı çalar fakat benim canım radyom öyle mi? Tabikide hayır.Açtı oradan bir Ankara'nın bağlarını.Gülecek gibi oldum.Ah,gençlik ah!Kimbilir hangi ufacık şeyi sorun etti de depresyonlara girmiş.
Aynadan tekrar kıza baktım.Bu kız sanki başka evreye geçmiş gibi.Şarkıyı duyuyor mu ondan bile emin değilim.
Bu kız diğer ergen ağlayan tiplere benzemiyor.Evet bunları yirmi yıllık taksicilikten edindiğim özellikler.
Kız yavaş yavaş göz yaşlarını akıttı.Zor tutuyordu kendini.Gözlerinin yeşili sönmüş.Acıdım kıza, berbat bir halde.
"Kızım sen iyi misin? "
Ben seslenince biraz ürktü.Ben dedim dünyayla bağı kopmuş diye.
"Biran önce dediğim adrese gidebilir miyiz? "dedi.
Tabi bu cümleyi bir saat söylemeye çalıştı.Önüme dönüp biraz hızlandım.
Bir yarım saat sonra geldik sonunda söylediği yere.
Etrafa baktım.Piknik için çok güzel bir yer.Burayı öğrendiğim iyi oldu.Artık ailemle piknik yapmak istersek yer kapmak için erken gelmeyeceğiz!
Kız parayı ödedi.Kıza dönüp:"Burası ıssız yer.İstersen seni bekleyeyim kızım."dedim.
Kız dolu gözlerle bana bakıp 'Hayır'dedi.
Arabadan inip yürümeye başladı.Tam arabayı geriye döndürmek için u dönüşü yaptım gidiyordum ki kızın ağlama sesini duydum.Aynadan arkama baktım ve kız hüngür hüngür ağlıyordu.Sonra kendini yere attı.Papatyaları aldı eline orada olan eski bir masaya koydu.Sonra yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLACIMSIN / TEXTİNG
Short StoryOKUYUN DERİM😉 (TAMAMLANDI) Sıkılanlar için çerezlik hikaye. İrem~Yanımda olup inanır mısın? İrem~Çünkü sen benim ilacımsın.Sana gerçekten ihtiyacım var. İrem~Hep ol. İrem~severek iyleştir. İrem~Gülümse ikimiz adına. Bazı psikolojik sorunları olan...