Değişik♡10♡

65 5 0
                                    

Medyada İrem var.
Yeşil
***

Bugün bilerek mutlu uyandım çünkü sözleştiğimiz gibi Sarp ve Hüseyin bize öğle yemeği ısmarlayacaklar.Şimdilik ortama uyum sağladığımı düşünüyorum.

Kahvaltımı güzelce bitirip ilaçlarımı almak için odama döndüm.İlaçları artık saati saatine kullanıyorum.Kullanmayı unuttuğum zaman hemen belli olduğunu söylüyor annem.

İlaçlarımı aldıktan sonra aşağı inmeden telefonum titredi.Alıp açtım.

Selocan= Hala küs müyüz? Seni çok özledim.

İrem= Küs değilim.

Selocan= Peki ben hatamı hem affettirecek hem de büyük bir süpriz yapacağım.Sadece sürprizimi  bekle.

İrem= Yanındayım, yanımda ol.Hep ol tek dostum.

Selocan= Her zaman.Seni seviyorum tek dostum.

(görüldü)

Telofunumu kapattım.İçim çok rahatladı.Tek dostumla aramın bozulmasını  istemiyorum.

Selahattin ve Hüseyin tek arkadaşım ama Hüseyin benim olduğumu bilmiyor.Onuda arkadaşım olarak görüyorum.

Markete gidip köpek maması almam gerekiyor her zamanki.Üstüme siyah pantolonumu ve üstüne de yeşil bir kolsuz gömlek giydim.Düz saçlarımı açık bıraktım ve yeşil gözlerim için rimel sürdüm,kahverengi ruj sürdüm.

Aşağı indim ve evden çıktım.Hava bugün açık güneşli, gezmelik hava.
Markete girdim ama her gelişimde artık mama fiyatları yükseliyor.Ben çalışmadığım için artık fazla alamıyorum.

Marketten çıktım.Apartmanların diplerinde olan küçük kaselere hem su hem de mamaları doldurmaya basladım.

Nerdeyse yarısına geldiğimde bizim apartmana yakın kendi kedimi buldum.Onu bir süredir göremiyordum. Sokak kedisi ama küçüklüğümden beri o kediyle beraberim.Adını da 'oyuşuk' koydum.Nerdeyse her gün uyuyor ve çok az hareket ediyor.

Ben onu severken yanıma biri oturdu.
Yan tarafıma baktığımda Hüseyin'i gördüm.Biraz şaşırsam da hemen kendime geldim.

"Kediyi daha önce tanıyor gibisin?"

"Evet adı Oyuşuk.Küçüklüğümden beri yanımda olan Oyuşuk."

"Hmm,çok tatlı bir kedi yani Oyuşuk."

"Hayvanları çok seviyorsun galiba her gün mama alıp veriyorsun.Gerçekten çok güzel bir davranış."

"Sağol, hayvanlar sadıktır onlara yaptığın her şeyin sen beklemeden karşılığını verirler."

Kafasını salladı ve gülümsede.Gülümseyince daha yakışıklı  oluyor. Bizımlessin👍.

Beraber kalktık ve yemek için belirlenen kafeye gidiyoruz.
Onun yanındayken kendimi güvende hissediyorum.Mesajlar ve burada onun iyi olduğu belli.

Kafeye geçtik daha gelmemişti onlar,biz biraz erken gelmiştik sanırım.

"Bir şeyler içer misin onlar gelene kadar?"

"Kahve olabilir."

Tamam anlamında kafasını sallayıp garsonu çağırdı.İki kahve sipariş edip önüne döndü.

Gözleri okyanus mavisi gibi baktığında boğuluyorum sanki.Kirpikleri benimkinden uzun.Hayır yani kız olan biziz.Takma kirpiklerle uğraşacağımıza bizimde böyle uzun kirpiklerimiz olsaydı ne olurdu?

Kahveler geldiğinde Hüseyin'le sohpete başladık.'Nelerden korkarsın,neler yaparsın,ne okumak istiyorsun...' gibi sorularla konuştuk.

Bir yarım saat sonra Azra ve Sarp geldi.Bu çift çok adrenalin dolu.Onları hayranlıkla izliyorum.Esmerle sarışın uyumu bu olsa gerek.

Onlar gelmeden önce kahvemizi içtiğimiz için direk yemek sipariş verdik.Benim de girebileceğim bir sohpet ettik.

Yemek sonrası onlar bir şeyler yapmak için konuşurken ben gelemiceğimi söyledim.

Onlara evde işim olduğunu söyledim fakat sabah içtiğim ilaçların etkisi yüzünden uyku akıyordu gözlerimden.
Hüseyin ne kadar eve bırakmayı teklif etse de yakın olduğu için itiraz ettim.

Bugün yemek güzel geçmişti.Öğle yemeğinde instgramdan birbirimizi ekledikten sonra evde onların son fotoğraflarına baktım ve beğendim.
Bensiz olmaz dedim ve bende gerçek hesabımdan fotoğraf attım.

***

İrem & Hüseyin

Azra & Sarp

Hü♥ Rem

Sa♥ Ra

Xgxgxgsgsgsg

İLACIMSIN /  TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin