Günlükten bir sayfa
"10.06.2020.
Sana bugün kimseye tam olgarak anlatmadığım bir şey anlatacağım Günlük'e hanım meraklandınız degil mi?
Neys anlatıyorum o zaman.Off tamam ya!Nazlanmakta suç oldu.
Ben hani demiştim ya Hüseyin'i taşınmadan bir ay önce gidip geliyordu ve ben de onun geldiği saatlerde dışarı çıkıp onu izliyordum diye.İşte ben onun gelmesi için bir şeyler yapmış olabilirim.
Örneğin o gelsin diye evlerinde kurulu olan alarmı bilerek çalıştırıyor olabilirdim.Ne bilim evinin sularını açmış da olabilirim.Yani ben sadece evilerini nasıl korumalarını göstermek için yapılan bir tatbikattı(!)
Bir keresinde de bir kızla geldiği için - O da kuzeniymiş- üzerlerine deney yaptığımı Optik ve Kübtik'i -benim hamam böceklerim- atmış olabilirim.Yani iki tane böcük ne yapa bilir değil mi? Ama sarışın kızı kolundan ısıran Optik ve bacağını ısıran Kübtik'e ben mi dedim ısırın diye.
Kız bir ciyakladı görmeniz lazım,sanki köpek ısırdı.Yani sende kıçının üstünü azıcık kapatan eteği ve askılı giymeseydin.Ben mi dedim giy diye?
Aptal sarışınım da böceklerden korkuyormuş benim de o zaman haberim oldu,kıza yardım edemeden biraz uzaklaştı yanından.
Ah,bilseydim Optik'i hemen üstüne atardım!Beklemezdim."
~~~~~~~~~~~~
"11.06.2020
Bugün piknik yerine gittik.Sıradan bir piknik gibi görünüyor dışardan fakat bilmiyorlar ki benim için her şeye değecek bir piknikti.
Arkadaşlık kavramının güzelliğini o zaman öğrendim.Her saniye şükretim bu anım bozulmasın diye.
Mutluydum,sanki rüya olmasını istemediğim anımdı.Çok zor benim için hayat.İnsaların beni böyle kabullenmesi için verdiğim savaşlar.
İnsan yalnızlığı neden sever biliyor musun?
Onu öyle kabullenmedigi için, kendilerini bir zorunluğun içine hapsettikleri için.Bizi böyle kabullenmeleri yerine bizi yozlaştırmaya çalışan kişiler var.
Varoluşumuz bu.Nasıl güneşin yakması,yağmurun soğutması gibi özellikleri varsa bizim de karekterimiz bu.
Tek tip insan görmekten bıkmadınız mı? Ne var saçlarını yeşile boyatan ne var her yerine dövme yapan ne var çok konuşan ne var sessiz olan ne var kısa olan ne var şişman olan ne var dedikodu yapmayan...
Ben savaşmaktan yoruldum,siz neden bizi yıkmaktan bıkmadınız.
AnlamıyorumGünlük.Anlamıyorum.Sevgini karşızlığını,nefretin sonsuzluğunu,çalışmanın karşızlığını...
Güç, kendini her zaman güçlü zanneden var mıdır aramızda.Ya böyle olursa dediklerimiz yok mudur?
Ben bu kelimenin anlamını hiçbir zaman tamımına yaşayamadım.Kendini her zaman güçlü zanneden kişiler aslında en güçsüzlerimizdir.
Çok arabeske yine bağladım ben.Gidim de sarışın yarimi göreyim.Özledim maymunumu.
Bu arada yapabilirsem üniversite okuduktan sonra 'çok tipli' adlı bir grup kuracağım.
Evet artık psikiyatrist olmak istiyorum. Doktorluktan daha bir değeri var gözümde artık.(kaynanama özeniyorum😂)"
***
XnxhhxxhxhxhhxhdhxxhxhxghxxhxhhxhxgxdhxhhxxhbdbxxbxbxhsbxhxhxhxhXhxhxbdbdvdvxvbxbxxvd
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💕💕💕💕💕💘💘💘💘💘💘❤💘💘💘💘💘💘💘💘💟💟💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💔💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
Kaybedince daha bir çok anlıyoruz sevdiklerimizin değerini.
Ben bu hayatta dostum dediğim kişiyi göre göre ellerimden kaymasını seyrettim.
Elimizden bir şey gelmese de üzülüyor insan.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLACIMSIN / TEXTİNG
Short StoryOKUYUN DERİM😉 (TAMAMLANDI) Sıkılanlar için çerezlik hikaye. İrem~Yanımda olup inanır mısın? İrem~Çünkü sen benim ilacımsın.Sana gerçekten ihtiyacım var. İrem~Hep ol. İrem~severek iyleştir. İrem~Gülümse ikimiz adına. Bazı psikolojik sorunları olan...