Dokun yaralarıma
çiçekler açıyor.
Seni bana ayırdı
Bütün İstanbul biliyor.
***Hüseyin Genç-
Nerdeyim,nasıl geldim?Hiçbir fikrim yok sadece kötü ihtimaller kalbimi sarmış yakıp kavuruyor.Soluğum kesiliyor.Canım çok acıyor.Dışardan sadece bir yere odaklanmış bakıyor gibi görünüyor fakat içimdeki çaresizliğimi kimse görmüyor. İçimdeki bu acıdan kurtulmak istiyorum.
Ona sevdiğimi söyledikten sonra intihar etmiş.Neden?
Neden intihar? Göz yaşlarımı tutmaya çalışsamda fayda etmiyor.İyi ol benim küçük Hayalet'im! Beni sensiz bırakma.Kafamı kaldırıp buradakilere baktım.
Serap abla ben geldikten sonra gelmişti.Korkuyla yüzüme bakmıştı.Ona ne oldu,neden böyle bir şey yapmak istedi bilmiyorum ama canım yanıyor.Serap ablaya intihar etti deyince Sarp,bayıldı.Şimdide kendine gelmiş ve sesizce ağlamaya başladı.
Annem onu sakinleştirmeye çalışıyor.Babam polislerle konuşup ne oldu öğrenmek istiyor.Sarp bir benim yanıma gelip beni kaldırmaya çalışıyor yerden-sadece deniyor- bir de Azra'yı sakinleştirmeyi.
Kısa zamanda tanıdık İrem'i ama onu sanki hep aramızdamış gibi hissettik ve hissettirdik.Karşımda ise Salih denen çocuk var.Onu gerçekten sevdiği -dostça- belli.O direk göz yaşlarıyla dua ediyor.
Bitik bir haldeyim.Canımı alıyorlar gibi hissediyorum.Ona bir şey olmasın Allah'ım! Ben onu kaybetmek istemiyorum.
Onu ilk hastaneye getirdiğimde canım yanmıştı fakat şimdi sanki canımı alıp alıp duruyorlar.Nefes almakta zorlanıyorum.Daha doğrusu nefes almak istemiyorum.O benim tatlı Sherlok Holmes'ım. O benim kendini hayalet zanneden ilacım.
Ben ona söz verdim onu bırakmayacağıma.Peki, o niye şimdi sözünü tutmuyor.Hani beraber iyileşecektik.
Neler yaşadın benim tatlı Hayalet'im? Noldu sana?
Ayağa kalktım ve annemle Serap ablanın önünde durdum.Herkes beni izliyordu.Serap ablanın kötü olduğunu bilsem de öğrenmek istiyordum.
"Serap abla? O neden böyle bir şey yaptı?"
Bana dolu gözlerle baktı.Anlatmak istese bile analtamayacak bir haldeydi.
"Serap abla ne yaşıyor bu kız?"
Yine cevap yok sadece ağlıyordu.Bu sefer kollarından tutup biraz yüksek sesle sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLACIMSIN / TEXTİNG
Short StoryOKUYUN DERİM😉 (TAMAMLANDI) Sıkılanlar için çerezlik hikaye. İrem~Yanımda olup inanır mısın? İrem~Çünkü sen benim ilacımsın.Sana gerçekten ihtiyacım var. İrem~Hep ol. İrem~severek iyleştir. İrem~Gülümse ikimiz adına. Bazı psikolojik sorunları olan...