Her yer çok soğuk
Küçük ihtimaller
Burda yaz yağmuru
Götür kötü anılarımı
Hayali benim olsun
Sevsin canım uğruna
Görmüyor musun sevgimi?
Gönül alsın içine.
***Sherlok Holmes= şşttt naber bücür? (12.07)
GençHüseyin_9= Bücür? Ben mi? Oğlum ben 1.91 boyundayım.Asıl sensin bücür? (12.10)
Sherlok Holmes= O kadar var mısın? Ben mi bücür? Yani tamam senin kadar yok ama benim de kızlara göre boyum uzun.(12.29)
GençHüseyin_9= Kaç ki? (12.50)
Sherlok Holmes= 1.65.konuyu kapatalım napıyorsun? (13.00)
GençHüseyin_9= Ne 1.65 mi? Xhhxbddhxgxhddxvdvgdhwhehdhdhdhdhdbbddhhdhdxhbddbdhhdbddbdj
GençHüseyin_9= Napim sana gülüyom.fbxbxbvxxxhxhxhx
Sherlok Holmes= Ha ha! 😒 (13.33)
GençHüseyin_9= Seni her geçen gün merak ediyorum.Bilmiyorum sohpet in güzel. (13.34)
Sherlok Holmes= Reelde daha gıcıksın ama burada sen de güzel konuşuyorsun.Alıştın mı bana sen?
GençHüseyin_9= Gibi gibi.Alışyor gibiyim.Yani şuana kadar kendini sevdirmeye kalkmadın.Kendinsin ve böyle kal.
GençHüseyin_9= Kendin hakkında bilgi versene biraz?
Sherlok Holmes= Iıımm, benim şuana kadar tek bir arkadaşım var ve o da üniversite için yurt dışında.Yani yalnızım.Bir de abim var.
GençHüseyin_9= Neden tek arkadaşın var.Tatlı birisin çok olması gerekiyordur diye düşünüyordum.
GençHüseyin_9= Bu arada artık tek arkadaşın yok artık ben de varım.Yani reelde olmasada sanalda hep yanındayım. (14.20)
Sherlok Holmes= Galiba senin hakkında ön yargılı davrandım.Sen gerçekten iyi birisin.
Sherlok Holmes= Bu arada sen de beni bir arkadaş olarak gör.Çünkü artık güzel arkadaşlığımız oldu bence.
GençHüseyin_9= Bencede.
Sherlok Holmes= 🙆🙆
GençHüseyin= 🙌🙌 (14.40)
(görüldü)
***
En sevdiğiniz arkadaşa gözünüz kapalı güvenir misiniz?
Çok seven arkadaşlıklar. 👫/👬/👭
Yalnız olan arkadaşlar.🙋/👧
Aptal sarışın & Sahuna
HÜSEYİN & İREM
GENÇ & BOZ
HÜ ♡ REM
SİDBJZİDBJ SEDBXVİDBXYODBXRUM
✴
⬇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLACIMSIN / TEXTİNG
Short StoryOKUYUN DERİM😉 (TAMAMLANDI) Sıkılanlar için çerezlik hikaye. İrem~Yanımda olup inanır mısın? İrem~Çünkü sen benim ilacımsın.Sana gerçekten ihtiyacım var. İrem~Hep ol. İrem~severek iyleştir. İrem~Gülümse ikimiz adına. Bazı psikolojik sorunları olan...