Değişik♡19♡

57 5 5
                                    

Bazen bakmak yerine
Görmek gerekir.
Bazen konuşmak yerine
Hissetmek gerekir.
Peki sen?
Sen beni görüp hissediyor musun?

***

Bugün annemle babamın gizlice buluşacağı ve sırların çözüleceği kafeye gideceğim.

Sabah anneme Selo'yla buluşacağımı söyledim ve erkenden evden çıktım. Şuan masalara yakın ortadaki masaya oturdum. Şimdi de onları bekliyorum.

Dün Hüseyin'le çok konuşmadan eve gitmek zorunda kaldım çünkü annem de marketten döndüğünde bizi parkta görmüş ve yanımıza geldi. Onunla beraber eve gitmek zorunda kaldım. Hüseyin'in son söylediği söz aklıma bir şeyler getirse de şimdilik aklımın bir kenarına atıp annemle babamı bekledim. O sırada Hüseyin'in soyledikleri beynimde dolanıyordu.

"Ben annemle konuştum ve senin hakkında."

Diğer söylediği bir cümle fakat içeriği en büyük olan cümleydi.

"Ben her şeyi biliyorum İrem."

Ben bunları düşünürken önce babam geldi kafeye ve ben direk menüyü yüzümü belli etmeyecek şekilde oturdum. Babam hemen önümdeki masaya oturduk.

En azından net duyabileceğim.

O sırada garson yanıma geldi:" Hanım efendi bir saattir buradasınız. Siparişlerinizi alayım mı? "

Artık ne yaptıysam garson çileden çıktı. Ona sesizce bir kahve alayım dedim ve adam sabır çekerek gitti. Hangimiz garsonlarla sorun yaşamıyoruz ki? Bu sefer onlar çeksin biraz bana ne.

Yavaşça kafamı menüden çıkardım ve babama baktım. O an onu çok özlediğimi anladım. Sarılıp öpmek istedim tontik yanaklarından. Babamla biz diğer aileler gibi değildik. Fazla sevgimizi dile getirmezdik.

Babamın telefonu çaldı ve hemen açtı. Sevgi sözcükleri ile telefonu açtı. Acaba annem mi?

"Aşkım ben şimdi konuşacağım ve bu işten burada bitecek."

Babam ve 'aşkım' kelimesi. Tamam sevgi sözcüklerini anladım da bu aşkım ne ya? Kaç yaşındasın sen ya?

"Evet hayatım,bugün anlaşmalı boşanma davasını açmak için Serap'ı bekliyorum. Begüm bundan sonra ikimizin hayatı başlıyor."

Durdum ve öylece baktım babama. Hissizim evet tek anlamıyla duygusuzum. Beynim kabullenemiyor. Yanlış duydum ben. Aynen aynen yanlıştır. Öyle olması lazım.

İLACIMSIN /  TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin