Değişik ♡3♡

80 6 0
                                    

Delirdim sen yokken
Sessiz ve korkusuz
Düşünüyordum seni

***

Sabah yine altıda kalkıp kitap okudum fakat yeni aldığım Samiha Ayverdi'nin yaşayan ölü adlı romanını bitirmiştim.
Sonra eskiden okuduğum fakat tekrar okumaya başladığım Ahmet Ümit'in Kırlangıç Çığlığı romanı da bitirince banyoya gidip duş aldım.Üstume bordo askılı elbise ve beyaz spor ayakkabı gidim, saçlarımı at kuyruğu yaptım.

Saat sekiz buçuk, apartmandan çıktım yüzüme vurulan temiz hava ile kendime geldim.

Şimdi siz diyeceksiniz bu kız evde falan yapmıyor mu diye?
Bir keresinde parkeleri silerken ahşap dolabı bir kova su dökerek maf etmiştim.Bunun cezası da annem 'yemek yapmam' olarak belirledi.Ben de aksam için yaptığım revanin içine haksızlık olmasın diye ne kadar şeker kattısam o kadar da tuz kattım ve sonuç çöpe atılacak bir tepsi revani.Bir daha da elimi sürmedim.Odamı sadece temizlerim o kadar.

Markete gidip köpek maması aldım.Kendime de birkaç çikolata alıp marketten çıktım.

Apartmanın hemen kapısının önünde olan kapları alıp sırayla mamaları koyup köşeye koydum.Buralarda fazla sokak hayvanları vardır ve ben de her sabah onlara böyle mamalar alırım.

Ben koyup bırakırken apartmanların önüne en son da bizim aptal sarışının olduğu  apartmana bıraktım.Kafamı kaldırdım balkonda aptal sarışın vardı.Bana bakıp içeri gitti.

Bende telefondan mesaj attım.

Sherlok Holmes= Günaydın sarıııı.

Sherlok Holmes = Annen seni manken ol diye mi doğurttu lan!

Sherlok Holmes = Manken olsan ailen köşeyi döner beybi.Düşün derim.

Sherlok Holmes = Al sana kıçın kadar iltifat.

"Günaydın tatlım."diyen sesle telefonu  bıraktım ve sarışın kadına döndüm.

"Günaydın efendim."dedim.Bu kadın aptal sarışının annesi olmalı.

"Sabah sabah böyle hayvanları düşünmem çok güzel hareket canım.Adın ne?"

"Bana Sahuna diyorlar.Saat ona geliyor efendim, benim için sabah olalı çok oldu.Şey aslında benimde sizinle konuşmam lazım."

"Buyur tatlım"dedi.Oğlu gibi değil lan.Buna mı yürüsem ne yapsam.

"Psikiyatris olduğunuzu öğrendim ve ben de musait bir zamanda sizinle konuşmak isterim."

"Ahh, tabi tatlım!Biliyorsun bu apartmanda kalıyorum dördüncü kat ve karşıdaki dairede aldım ve orada görevimi yapacağım.Sen de yarın ikde gelebilirsin."

"Peki tamam yarın uğrarım.İyi günler efendim."

"Kübra abla diyebilirsin tatlım."

Kafamı tamam şeklinde onayladım ve eve döndüm.Anneme söyleyince havalar uçtu.Odama geçtim ve sessizde olan telefonumu aldım.Yatağıma kuruldum

GençHüseyin_9= 😎

GençHüseyin_9= Noldu sana birden.iltifat etmeler falan.

GençHüseyin_9= hshxrvgddh hani arkadaş kalmak istiyorum diyen sen?

Sherlok Holmes= Saçmalama. Herkes sahte İltifatlarla seni kandırırken ben de kandırayım dedim.

Sherlok Holmes = Pis çilli burunlu sarışın.

GençHüseyin_9= Bu lafları karşına çıkınca bir güzel yedirecegim.Ona göre?

Sherlok Holmes = 😂😒😏 tabi tabi.

(görüldü)

***

Sahuna &Hüseyin

SAHUNA &SELOCAN

Sa♡İN

SA♡CAN

SHERLOK HOLMES & APTAL SARIŞIN

HAFJYALFJ ETFJ

FJLÜMFJSE


İLACIMSIN /  TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin