Değişik♡25♡

52 4 0
                                    

Doğum günün kutlu olsun
Yüreğini sevdiğim İrem.
Tabi aşkını sevdiğim Hüseyin.
🎂🎁🎉🎆🎇
***

Gene burdayım.Mutlu olduğum her anım o gündü.Geldim, sevdiğim sana geldim.Biliyorum kavuşamadık ama ruhlarımız kavuşalı çok oldu.

Bir rüzgar esiyor görmen lazım.Üşümüyorum ama merak etme.
Çünkü sen buradasın.

Sen yoksun ama ben yine de burayı sen gelecekmişsin gibi süsledim.Sevdiğin yemekler,salıncak,olmazsa olmaz bir adet Sherlok Holmes filmi.

Sanki gelecekmişsin gibi hissediyorum.
İçimdeki umut bitmiyor.Bir yerlerden çıkacakmış gibi.Bak gözlerim yine doldu lan! Bugün ağlamak yok değil mi?

Salıncağa bindim.Sallandım ve o günü hayal ettim.Seni salladığımda heyecanlandığını farketmiştim.

Biliyor musun? O gün gizlice saçlarını koklamıştım.Beni sana çeken bir şey vardı.Hemen çekilmiştim ama kokusu gitmiyordu burnumdan.Yasemin koruyordun.Kahverengi saçlarının arasında sarı saçlarını öpmek istedim fakat istemekle kaldım.

Salıncakta biraz daha sallandım.Bir ağacın altına oturdum.Yemeklere dokunmadım ben onlara sana yaptım çünkü.Ağacın altında oturup Sherlok Holmes filmini açtım.Tek başıma izledim.Tek başına olmuyor be sevdiğim!Gözlerim doldu yine.

Bugün Berk bana bir günlük verdi.Senin günlüğünmüş.Başta tereddüt etti vermeyi  fakat annen ver demiş.Galiba annen içindekini biliyor.Korkuyorum okumaya.

Dayanma gücü ver bana Rabbim!
Sarı,lacivert defteri açtım.Son sayfalara yakın bir sayfaydı.

"01.06.2020~
Sevgili Günlük'üm;
Hüseyin'i sevdiğimi kabul ettim iki gün önce. O gün aptal sarışını gördüm.Hoş bu durumda aptal olan benim ama.Apartman kapısının önünde bir kızlaydı.İçime bir şey oturmuş ve nefesimi zorluyor gibiydi.Sinirlenmeye başlıyordum.

Kız böyle kızıl biri -kızıl şeytan-,gözleri ateş gibi kahverenginin kapalı tonları.Yani pek kısa da durmuyordu -herkes benden uzun o da ayrı bir şey-.

Bu kız - kendisini pek sevemdim ya da hiç sevmedim- birden benim yarime sarılmasın mı?

Hıh! Ben de öyle düşünüyorum neden kızı kızıl saçlarından tutup yerlerde sürüklemedim diye.

Sen de sinirlendin değil mi günlük şeyisi?Bir kıskandım falan.Noluyor bana?

İLACIMSIN /  TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin