Selocon'dan-
"Geldim benim tatlı arkadaşım. Nasılsın,iyi misin? Seni çok özledim benim çakma Platon'um. Kaç yıl geçti,sen gideli. Tam yedi yıl oldu. Her geçen gün seni daha çok özlüyorum dostum. Hani biz söz vermiştik asla birbirimizi terketmeyeceğiz diye."
Soğuk mermere oturdum ve elimde olan şişeden suyu dökmeye başladım. Yabancı otları teker teker ellerimle kopardım. Bir tek yaseminler açsın toprağında.
"Kavuştunuz sonunda ha! Birbirinizi hiç bırakmayacaksınız değil mi? Peki biz size ne zaman kavuşacağız."
Diğer mezarın yanına gittim ve onun mezarını da suladım. Onun mezarınıa da sadece yaseminler vardı.
"Seni gidi aptal sarışın,dayanamadın değil mi onu özleyip hemen yanına gittin."
Gözlerimdeki yaşı silip devam ettim.
"İki yıl önce bizi de terkettin aptal sarışın. Evet iki yıl oldu. Tam o tepeden yuvarlandın. Ölümünüz bile aynı oldu. Sana tam ısınmışken gittin be!"
Evet karşımda şuan mezarları yan yana olan; aptal sarışın,Sherlok Holmes.
Hüseyin iki yıl önce her gün uğradığı Sığırcık tepesinde, tam da İrem'in can verdiği yerde öldü.
Her geçen gün daha çok zayıflamıştı. Dayanamıyordu sensizliğe. Zordu çok zor onun için. Geriye bırakılmış,ölmeyi bekleyen bitkisel hayatta olan biri gibiydi.Ben yirmi altı yaşına girdim. Bu yaşıma kadar aşk nasıl bir şeydir bilmiyordum fakat kısacık bir zamanda sizden öğrendim aşkı,fedekarlığı,umudu,iyleşmeyi,sabretmeyi...
Hüseyin çok çekti bu hayatta senden sonra. Ölümü düşleyerek uyudu. Her geçen gün sana daha çok bağlandı.
O tepe sizi bizden aldım ama sizi kavuşturdu. Hüseyin orada kriz geçirerek öldü ama yüzü gülüyordu.
"Sizi çok özlüyoruz biz. Doğum gününüz bugün 08.07.2027-kavuştuğunuz tarih- öyle değil mi?"
İki yıl önce bu tarihte kavuştunuz.
"Bu arada İrem ben bu hafta sonu evleniyorum. Size bunun haberini getirmeye geldim aslında. İrem bana kızma ama evleneceğim kız kızıl. Biliyorum sen kızıl olan kişileri pek sevmezsin ama bu kişiyi tanıyorsun sen ve anladığım kadarıyla da onu sevdiğini zannediyorum."
Hava giderek kararıyordu. Öğle vakti bu sıcakta, bu hava tuhaf. Her yıl bu günde hava dünyayı serinletiyordu. Bugün de öyle.
"Bu kız Sanem İrem. Hani bovling oynamaya gittiğimizde tanışmıştık ya!
Kız iyi biri İrem. Sanem hemşireymiş biliyor musun? Aynı hastanede çalışıyoruz. Öyle tanıdık, sevdik.""Ben mutluyum İrem,sen de hep mutlu ol."
Gözlerimden bir damla yaş aktı. Her buraya geldiğimde tutamıyordum kendimi.
"Sarp ve Azra'nın evliliği güzel gidiyor. Bazen Azra Sarp'a kızıp onu evden kovsa da onlar da mutlu. Bebekleri oldu İrem. Bir tane yakışıklı oğlu oldu. Adını da Hüseyin Ali Mutlu. Bizim size ve aşkınıza olan sevgimiz gün geçtikçe artıyor gençler. İrem abin Berk'te hep yan yanayız. Azra ve Sarp'ta abinle çok iyi anlattılar.
Berk'in de ikizi oldu. Biliyor musun? Bir kız,biri erkek. Benle Sanem Berk'in çalıştığı hastanede çalışıyoruz. O da Eliz denen iyi bir doktorla evlendi. Azra bazen sen olsaydın ne yapardın deyip,Eliz'e küçük oyunlar oynadığı oluyordu. İkizlerinin adları; Umut Boz, Melike Boz. Benim de kızım olursa adını Elif İrem Keskin koyacağım."
"Gitmem gerekiyor. Sizleri çok seviyoruz. Kendinize iyi bakın. Mutlu olun çünkü en çok siz hak ediyorsunuz."
Yürüdüm göz yaşlarımı sildim fakat yüreğimdeki dostumun ve sevdiği çocuğun boşluğu hiç dolmayacak.
Gökyüzüne baktım. Küçük küçük damlacıklarla yağmur yağıyordu. Onların aşkı diğer dünyada yeni başlıyordu.
Arabama bindim ve geldiğim gibi sesizce gittim fakat sol yanım can çekiyordu.
Bu hayat bana çok iyi bir dost verirken onun benden gitmesini de gösterdi ama giderkende de bir dost daha kaybettirdi -Hüseyin'i-
Geriye de güzel arkadaşlıklar verdi. Azra,Sarp,Berk,Eliz ve de hayatımın anlamı Sanem'i verdi.
***
Hüseyin 08.07.2020 tarihinde gördü ilk.
İrem'in öldüğü tarih ise 28.12.2020 tarihinde ruhunu verdi.
08.07.2025 tarihinde de Hüseyin İrem'e kavuştu -öldü-Yodbxrumdbxyapdbxmadbxyıdbxundbxutdbxmadbxyın
Beğenmeyi unutmayın!
👉 ✴ 👈
⬇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLACIMSIN / TEXTİNG
Cerita PendekOKUYUN DERİM😉 (TAMAMLANDI) Sıkılanlar için çerezlik hikaye. İrem~Yanımda olup inanır mısın? İrem~Çünkü sen benim ilacımsın.Sana gerçekten ihtiyacım var. İrem~Hep ol. İrem~severek iyleştir. İrem~Gülümse ikimiz adına. Bazı psikolojik sorunları olan...