Değişik♡18♡

61 5 1
                                    

Sorunlu sorunsuz;
Sorunsuz sorunlu.
Sorunlu sorunlu;
Sorunsuz sorunsuz.
***

Normal biri sabah alarmlarla,annenin uyandırmasıyla ne bilim güneşin yüzüne vurmasıyla falan uyanır ama ben öylemiyim  tabiki de Hayır!Şuan neyle uyandım biliyor musunuz?Koca ayaklı -Hatta bir 43 numaralı olabilir- bir uçan tekme ile uyandım.Karnıma gelen darbe ile gözümü öyle bir açtım ki fellahım şaştı.

Gözlerimi açtım ve burnunun dibinde kıllı bir ayak.Noluya lan!Kafamı aniden kaldırdım ve Selocan'ı gördüm.
Önce bir rahatladım sonra bana tekme attığı için ayağa kalkıp bir bardak su döktüm yüzüne.

"Hass- Napıyon lan?"dedi baştan aşağı sırıl sıklam.

Dün yemekten sonra Selocan burada kalmıştı ve biz sabahın dördüne kadar konuşmuştuk.Ona bir yer yatağı hazırlatmıştım odamda ama konuşa konuşa yer yatağında ikimiz uyuya kalmıştık.

"Hiç boşuna konuşma Selo.Sen dua ette seni tekme ile uyandırmadım."

"Naptım lan ben.Niye bu saatte ve bir bardak suyla uyandırıyorsun."dedi.

"Neden olacak karnıma yediğim koca ayaklı bir tekme yüzünden."

Dediklerimle kahkaha atmaya başladı.Sabah sabah itici kahkahasını duymakla beraber yüzümü buruşturdum.

"Kızım napim normalde tek uyuyorum ben ve yayvan bir şekilde."

Ona cevap veremedim.Yayvanmış; demiyor 'Hayvan gibi' ,banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve odama tekrar dönüp bir kot şort ve üstüne turuncu bir tişört giydim.Saçlarımı sonra tararım dedim ve aşağı indim. Erken olduğu için annem daha uyanmamıştı ve bu seferlik kahvaltıyı ben hazırlayabilirim.Ben kahvaltıyı hazırlamaya başlarken Selo geldi yanıma ve masanın yanındaki sandalyeye oturdu.

"Dün nolmuştu sana Selo? "
Çamurlu halinden bahsediyorum.

"Ne olacak yine delinin biriyle uğraştım."
Derin ve biraz sinirli bir nefes aldı ve anlatmaya başladı.

"Dün bu yaz mevsiminde -Benim şansıma- yağmur yağmıştı.Ben de işte parkın oralarda yürürken  birden kızıl saçlı bir kız yanımdan öyle bir geçti ki omzuma çarptı ve ben de çocukların oynadığı kum alanına düştüm.Yagmur yağınca orası hep çamur olmuştu ve ben de nasibi aldım."dedi.

"Yani bir kız yaptı.Nasıl bir kızmış bu ya? Seni ittirmek için tır gücü lazım." dedim ve güldüm.

İLACIMSIN /  TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin