Değişik♡27♡

54 3 0
                                    

Gidiyorum sesizce ama
İçimdeki fırtınalar ve
Ruhumun ağlayışı ile birlikte.

***

Her şeyi arkamda bırakıp gidiyordum.Onun anıları olan şehri korkaklığım yüzünden bırakıp gidiyorum.

Kaç hafta oldu sevdiğim, Sensiz geçirdiğim ruhsuz günlerim kaç gün oluyor?

Yurtdışına gidiyorum.Kaç kaftan sonra eve ilk defa uğradım.Annem ilk gördüğünde heyecanlanıp sevinse de gideceğimi söyleyince çok üzüldü.Şuan sadece yaralarımın tazeliğini kaybettsin diye gideceğim.

"Oğlum tamam çok seviyordun o kızı fakat gitmek çözüm değil."

Kaç kez dil döktü ama nafile.Gidiyordum.

Valizimi topladım ve İsviçre'ye gitmek için apartmandan çıktım.
Annem havaalanına gelmek istese de izin vermedim çünkü daha kötü olacaktı.

Apartmandan çıktım ve siteden de tam çıkmak üzere iken Serap abla ve eşi mümtaz abi gördüm.Tartışıyorlardı.Biraz daha o tarafa baktım. Hala tartışmayı sürdürdükleri için onların yanına gittim.

"Senin yüzünden İrem yok.Sen sebep oldun ölümüne."

Ne diyor böyle Serap abla?
Mümtaz abi benim yeşillime ne yapmış olabilir?

"Üzgünüm Serap,böyle olacağını bilmiyordum. Ben...O benim de kızımdı."

Koşarak yanlarına gittim. Öğrenmem gerekiyordu. Beni masum yüzlüme noldu?

"Serap abla,İrem'e noldu? "dedim.

Beni görünce susstular. Mümtaz abi:"Sonra konuşacağız bu konuyu."dedi ve yanımızdan ayrıldı.

"Serap abla lütfen her şeyi öğrenmek istiyorum."

Serap ablanın gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Kolunu tuttum ve onu evlerine doğru götürdüm.

***

Yarım saattir Serap ablanın kendisine gelmesini bekliyordum. Her şeyi anlatabilecek halde olana kadar yanı başında bekledim.

"Oğlum gel otur anlatacağım sana minik prensesimi."dedi.

Korkuyordum.

İLACIMSIN /  TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin