Aynadan kendini net görüp,
Yargılaya biliyorsan
Tam bir birey görevini üstleniyorsun
Fakat ne kadar büyük olsalarda
Bazıları sorumluluk alabilecek
Reşit olabilecek kapasitede değiller.Bu durumun değişmesiyle.***
Uykumun en güzel yerinde bir cırlama ile uyanmak.
"İrem ben oraya gelmeden yataktan çıkmamışsan gösteririm sana.Sabahtan beri çağırıyorum.İreeeeem!"
Ah evet neden erken kalamadım sorusuna gelirsek dün saat dörtte uydum.İlk defa böyle oluyor.
Aslında dün benim için zor olan görevlerim için ne yapabilirim onu düşünmüştüm.
Normal olmak istiyorum.Beni gördükleri zaman arkamdan konuşan insanların kötü bakışlarından kurtulmak istiyorum artık.
Yatağımdan zorla kalktım ve tuvalete gittim.Ordanda bir duş aldım düşlerimi fırçalayıp aşağa indim.
Annem yine güzel bir kahvaltı hazırlamış.
"Sultanım yine döktürmüşsün."
"Güzelce besleniyorsun ve dışarı çıkıp geziyorsun ama kütüphane hariç değil mi kızım."
"Aynen anne.Babam işe mi gitti?"
"Evet seni bekledi ama ilk defa uyanma dın.İlaçlarını aldın mı bir tanem?"
Ahh evet!Normalde geç yatsamda dokuzdan önce uyanırım ama ilaçlar yüzünden böyle oldu demek.
"Evet anne aldım."
Kahvaltımı güzelce bitirip üstümü değiştirmek için odama gittim.
Kot şortumu ve üstünü sarı kısa kollu tişörtümü giydim.Sadece rimel sürdüm ve spor ayakkabımı,çantamı alıp aşağı indim.Hava güneşli ve hafif esiyordu.apatmanın önüne geldiğimde alışkanlık yaptığım yan apartmana bakma görevi başlattım.O sırada aşağıda zaten aptal sarışın ve iki arkadaşıyla konuşuyordu.
Bir kız ve bir erkek;sarışın ve benim gibi yeşil gözleri olan kız, oğlan ise esmer kirli sakallı uzun yakışıklı biri.
Onlara bakarken zaten onlarda bana bakıyorlardı."Hey....Selam."dedi sarışın kız tebessüm ederek.
"Selam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLACIMSIN / TEXTİNG
Kısa HikayeOKUYUN DERİM😉 (TAMAMLANDI) Sıkılanlar için çerezlik hikaye. İrem~Yanımda olup inanır mısın? İrem~Çünkü sen benim ilacımsın.Sana gerçekten ihtiyacım var. İrem~Hep ol. İrem~severek iyleştir. İrem~Gülümse ikimiz adına. Bazı psikolojik sorunları olan...